Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 781 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 10 januari.

God morgon på er. Vill önska er alla en kanonfin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
0

Detsamma till dig!!

plutopellis
0

Godmorgon!

[Momiji]
0

Gomorron! Kalasdags idag Glad En kompis som fyller 19 år och ska få en riktigt "svinig" present(en spargris som man måste slå sönder med en hammare för att öppna) Oskyldig

Amandla
0

Morrn! Idag ska jag fortsätta sy på ett lapptäcke, måste nog handla lite mer material först så jag ska snart sätta kurs mot Erikshjälpen och Myrorna. Det är ett vitt lapptäcke jag syr av gamla lakan med broderier, inslag av spetsar, vackra jaquardvävda dukar mm.

Elpida
0

God eftermiddag!

Har varit med dottern i hennes nya skola. Första dagen och pirrigt igår kväll när hon skulle sova men det har gått jättebra!

Nu ska jag röja undan lite mail här på jobbet! Har'e gott!

#3 Då får vi hoppas att kompisen kan hålla sig längeGlad

#4 Duktig du är!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Elpida! Jag syr på beställning och börjar få lite rutin på lapptäcken *s* och vet att jag alltid skaffar för lite material. Men nu är det åtgärdat, hittade precis vad jag behövde! Börjar bli sugen på ett sånt lapptäcke själv, men det ligger långt ner på priolistan…

Här är det senaste lapptäcket (innan det blev klart):

Pagan
0

sicket mastodontjobb Amandla, urläckert ju!!!!

Hoppas dagen varit bra. Här blev det en sen jobbdag. Borde vara lag på att inte slita ut folket första veckan efter ledighet - andra dagen på veckan dessutom!!! Nåväl nu är jag ju hemma iallafall.

Måste ut i trådarna och se vad Ni hittat på.

Förresten, såg någon Hinsehäxan i går, andra delen i dag. Men ingen idé att se andra när jag missade ettan, men man kan ju se på webbtv om den är bra, så om någon vet….

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Japp, jag såg Hinsehäxan! Har läst boken också. Tycker både filmen och boken är gripande samtidigt som det är så svårt att förstå, det att en människa tar till droger och kriminalitet…

Pagan
0

så den är klart sevärd då iallafall. Ja det är i sanning tragiskt, droger har skadat många själar.

Sajtvärd Tarot

Amandla
0

Den är definitivt sevärd!

Pagan
0

tack Amandla

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godkväll i stugorna. Skrattande

Attans vad trött och sliten jag är ikväll. Och ändå har jag sovit två timmar, eller vilat.

Amandla underbart täcke. Kyss Sydde ett kryptäcke med hela alfabetet som jag sydde med tät zikzak söm. Satt och klippte ut alla bokstäverna som jag sen sydde på rutorna. Jag vet vilket jobb det är. Men väldigt roligt och avkopplande.

Önskar alla en härlig kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

God kväll i tråden.

Jag är inte på humör efter dagen… Ush, det var en sådan där dag ni vet när "någon" skull ha… och "någon annan skulle ha"…

MEN det positiva med skräpdagar som denna är att morgondagen bara kan  bli bättre.Tungan ute

Har "kurerat" mig genom affirmationer och lite onlineshopping av kläder. Blev mest till barnen men hittade en topp och en kofta till mig själv som jag hoppas är lika fina på mig som på modellerna på bilden.Glad

Godnatt!

/ Skogshumblan

Pagan
0

Låter som "one of those days" Skogis. All min kärlek till dig. Skit i kvadrat dag i stora format - inte lätt att vara människa/mamma/fru/ekonomibiträde/inhandlingsansvarig/kock och hot babe - all in oneTyst

men ååå onlineshopping, jag älskar det.

Jag brukar gå in i "värsta möbelsajten" välja och vraka, lägga i varukorgen - mattor, soffor, snygga stolar………och sedan logga ut.Skäms

En timmes nöje, flärd & lyx utan att det kostar en krona - men så himla trevligtSkrattande

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Pagan, jo i morgon är denna dags elände kvar på denna sida midnatt.

Själv ögonshoppar jag väskor, uj så mycket fint och dyrt det finns, jag går i spinn kan jag lova.

Sen funkar det fint med att intala mig själv jag mer än duger som jag är och om inte de andra uppskattar mig är det deras förlust och inte min. Flört

/ Skogshumblan

Pagan
0

Helt rätt inställnig!!Kyss

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
0

Pagan så gör jag med!!! Har möbelerat hela huset och oj vilka kläder jag har ibland - och sen loggar man ut och kommer tillbaka till verkligheten!! Skitroligt en tråkig dag. Glad

Pagan
0

ja visst och helt gratis. ibland är det ju bara känslan man är ute efter.Tungan ute

Sajtvärd Tarot