Ren Propaganda på TV om E-nummer
Hej alla vänner! Nu är Ravenna riktigt arg och måste få lägga fram något viktigt.
Det går en program-serie på SVT om E- nummer och tillsatser i mat. Jag kunde knappt tro mina ögon när jag började kika på det hela. Detta är inget annat än ren propaganda för att försöka legitimera användandet (och det fortsatta användandet) av e-nummer och tillsatser!
Jag hoppas innerligt att ingen låter sig luras av den trevliga och "vetenskapliga" framtoningen i programmet!
Jag kände att jag måste få säga detta, för bara en blind kan undgå att se att media serverar oss med precis det som vi "ska tro" på.
Det här programmet är extra tydligt, det går inte att bortse ifrån den uppenbara propagandan som ska styra oss i en viss riktning. Vem äger tv-bolagen och media? Någon bestämmer att program som detta ska visas!
Jag ber dig; tänk själv, känn efter själv och gå inte på vad som sägs i programmet. Det kan inte vara vettigt eller naturligt att proppa våra kroppar fulla med kemiska tillsatser, varje fiber i kroppen säger att detta är fel! Gå inte på det!
Jag är ovanligt arg över detta, men ilskan kommer från en sund plats i mig…för man måste sätta ner foten och säga ifrån, eller hur? Hur dumma tror de att människor är?

Berättigad fråga Ravenna. Helt otroligt dumma. Vad är det i skolmaten tro!!?? bara en massa tillsatser och glutamat i stoooora mängder. Kan du inte lägga en tråd om detta inne på AB (alt.behandlingar) både för upplysnings skull och det hade varit intressant att höra vad Urkraft, Ians och Tuvan m.fl. har att säga om detta.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ja lägg den inne på aB.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Tack för svaren, jag ska lägga den på AB (den finns också inne på kost.ifokus). Bra att det sprids.