Övning - tolka 2 kort tillsammans
Här kommer en liten övning.
Du ska tolka 2 kort tillsammans.
Försök att inte läsa de andras svar innan du skriver din egen tolkning.
Här kommer frågan:
Hur ser min ekonomi ut?
Korten du ska tolka tillsammans är:
Lyckans hjul X och 3 i Pentagram
Medarbetare på Tarot
Jag tolkar det som att om du samarbetar med andra och anstränger dig ordentligt kommer utgången att bli lyckad.
Ödeshjulet (som jag kallar det) visar att du är på rätt väg, 3 mynt att du vet hur du ska göra för att få det bättre och att du fokuserar på att lära dig ännu mer. Tillsammans: du har en ekonomi på uppgående som kommer att förbättras med hjälp av ditt målmedvetna arbete.
jag anser att alla kreativa projekt kommer att bära frukt, & att din ekonomi kommer förbättras.. Det kan också betyda riekdom känslomässigt med familj osv..=)
*Kärlek & lycka*

Hade ju varit guld att få denna kombinationen.
Jag har redan lagt en bra grund i och med mynt trean, trean är ju en siffra som talar om kreativitet, optimsim och inspiration.
lyckans hjul talar om mycket pengar via oväntad väg - kanske lotteri eller arv. Numerologin säger ju att 10:or är finalen, fulländningen också.
Så jag skulle säga att min ekonomi är säkrad. Skulle inte behöva oroa mig för kommande elräkning…..någonsin!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hi,hi ja om man fått denna kombinationen irl så hade man rullat sig i pengar
Fick ju gå ut lite lätt nu med första övningen!
Vad säger ni? Är det bra att slänga in lite såna här övningar?
Vill ni ha fler?
Medarbetare på Tarot

One day …….christel. Jag säger bara; Postkodslotteriet utser mig som veckans storvinnare, just wait and see, då du!!!!!
Jaaa! jättebra övningar, behöver ju inte vara så svåra heller, bra att få filura lite på vad de två säger gemensamt.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jätterolig övning!! Kör på bara. 
så shysst! Grattis om detta stämmer..!=)
*Kärlek & lycka*
Jättekul och nyttig övning, gärna mer sådant tycker jag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.