Godafton 9 januari
Jaha så var man tillbax i fållan igen. Första arbetsdagen efter långledigheten och det gick ju alldeles utmärkt. fast det var trögt att masa sig upp ur bingen i morse.
Hur har du överlevt Isa?
Här såg det trevligt och soligt ut en liiiiten stund på dagen, sedan började det snöa
det har inte slutat än. Känns nästan underligt, snö nu!! Har ju varit helt "skonade" denna vinter. Men det ljusar upp och fräschar till vill jag lova. Inte så fel ändå.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God kväller Pagan och alla andra. 
Jodå jag lever än. Förvånansvärt lätt att komma upp, fast lite sur, vallningar gör det väldigt varmt i huset. Och självklart är det för Maken eldar för mycket i braskaminen.
Nåja han fick en puss ändå.
Men Pagan en annan såg ju till att komma i säng i tid, till skillnad från vissa somliga (inga namn) 
Verkar som att jag ska tillbaka till andra avdelningen igen.
Någon hade hört det, men min "boss" hann nog inte säga något till mig. Så jag får väl reda på det imorgon. Haha, 
Ha en skön måndag, snart är det fredag igen. och vår, och sommar, och höst, och…..Vad ska ni köpa i julklapp? (Ja, jag är lite trött) 

Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

det är det värsta med cyberrymden, man tassar inte obemärkt
jo tackar som frågar, det blir nog mer praliner i år, sitter just nu och botaniserar bland utbudet på sommargardiner, skriver julens önskelista, skriver lite menyer till nyårskalaset och planerar in semestern för 2014, och du själv??
Sajtvärd Tarot
Haha Fångad i egen fälla. 
Jodå julgardinerna upphängda och juldukarna framme. Man kanske ska låta dem ligga kvar. Hm…. 
Förresten vad ska du göra resten av året, nu när allt är fixat? Äta praliner och smutta på nåt gott vin slappande i soffan?
Eller muta barnen. 
Mina dammråttor la jag ut på Fb. 
Allt kan säljas med "mördande reklam" 
Ni två är ju heeelt underbara!!! Livar upp min kväll. Kram
Japp, det kan du göra. 
Själv har jag haft en pissdag. Startade dagen med att skälla ut sköterskan på vårdcentralen som ville ge mig en tid och två veckor. Nej tack.. Om en vecka.. Nej.. "Ska jag bli tvungen att ringa psyk eller?!!" Skrek jag i telefonen. "Kan du komma om en kvart?" Ja, jösses, vad säger man liksom.. Så efter en hysterisk språngmarsch fick jag mina tabletter av läkarn och ska få tid till psykoterapeut. Det som är mest störande är att det fortfarande står ett frågetecken efter min diagnos i journalen och den läkaren jag hade då är inte kvar.. Problemet med stafettläkare.. Då måste jag på en ny utredning.. *suck*
Så när jag väl kom hem protesterade kroppen hej vilt mot att stress. Illamående, yr, skakig och skitont i rygg och höfter.. Supertrött.. Jag har sovit på soffan mer eller mindre hela dagen. Stackars min lilla dotter som fått sysselsätta sig själv..
Så imorgon tar jag nya tag och hoppas på en bättre dag..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det verkar som vi livat upp dig trots att du haft en riktigt överdjä….ig dag idag minst sagt. Det var ju en liten ljusning iallafall. Det är inte så lätt att finna glädjestunder eller de små vråna av tillfällig frid alla gånger. Läkare verkar ha förlorat det som förr var ett "kall" nu är det som vilket jobb som helst Sänder dig en varm kram och hoppas du känner den.
Sajtvärd Tarot
Ja, det är riktigt sorgligt. Men som sagt, ni ljusade upp min kväll.
Kikar på det okänd på tv och blev glad när jag såg att han använder samma änglakort som jag har!!
Imorgon är en ny dag och jag känner mig hoppfull. Har mina tabletter, ska på akupunktur imorgon och även gå och klippa mig.
Hoppas alla här inne får en toppendag imorgon!!