Snackis 6 januari
Den här lånade jag över från Facebook. Tycker den är så fin och tänkvärd. För den lilla vänligheten tänker vi inte alltid på. 
(¯`♥´¯) .♥.•*¨`*♫.•
´*.¸.•´♥ Öppna hjärtat och låt dig själv få ta emot den kärlek som finns runt omkring dig. Lägg märke till att du på många olika sätt, av många olika personer får kärlek varje dag ♥ ♥ ♥ KRAM
Önskar alla en härlig dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Härligt Isa, tack så mycket. Idag står det i min Visdomsbok att
Man ska jobba på att bli medvetet medveten. Det gäller LoA naturligt vis och rådet är att lyssna på vilka tankar man har, ord man väljer och likaså bli medveten om hur andra uttrycker sig. Så idag gäller det att vara medveten på riktigt!! På tankar, ord och den kärlek som kommer till oss.
Här är soligt och vackert, kallt som attan, men så gott att slippa alla de grå nyanserna. Känner riktigt hur inspirationen vaknar lite extra.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tack Isa, de orden tar jag med mig idag. Känns som att jag kommer att behöva dem
Har ingen aning om varför men det lär visa sig. Hoppas inte…
Jag ska nog plocka ut julen idag, jag tar bort allt pynt och sönerna städar. Bra deal va? 
Godmiddag!
Jag hade mycket svårt att somna inatt. Men å andra sidan så sov jag till halv elva, så det kanske jämnade ut sig. Fullmåne på gång! Eller så hade jag för mycket gardiner i huvudet. Ha ha 
Solen skiner idag och jag ska snart ta på mig och gå en promenad. Sedan ska jag måla färdigt i köket, ungefär en kvadratmeter som är kvar.
Julen är bortplockad här. Den bestod bara av en ljusstake i fönstret. Det fick räcka i år mitt i all flyttröran.
Ha en bra dag 
God dag i tråden! Tänkvärda och fina ord Isa & Pagan. Städtanten i mig vaknade till lite. Tvättar sängkläder & har mig. Hua, blir nästan rädd för mig själv! Moahhaha säger jag till dammet & dammråttorna! Hoppas de blir rädda för knytt som humblor…. Det vicket jag hade okt- jul är slut. Fick besked igår att läraren jag vickar för kommer på arbetsträning 50% nästa vecka och sen får vi se hur länge jag behövs. Var lite deppig igår men det känns som att det är något nytt på g. En skola jag hade en "dålig dag" hos i höstas. Varsel är spännande! Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Pagan jag ska bara tänka roliga tankar idag. Tänk om jag hade en miljon, vad skulle jag göra med dem? 
Amandla, Det där var en mycket bra deal. Hoppas du inte har träningsvärk från igårkväll. 
#3 Gilla jag hade inte heller så mycket julgrejor. Men den ene tomten låter jag vara kvar i tvsoffan.
Han kan vara bra att ha ibland.
Skogis jag ska hålla tummen att något är på G för dig. 
Jag startar min dag med att inse mina begränsningar och sjukskrev mig.. Får nog inse att fibromyalgi inte är så roligt.. Värken, ångesten och depressionen som jag dras med just nu… Får ringa läkaren efter helgen och begära hjälp, äntligen insett det nu…
Jessica. Skönt med insikter, ta hand om dig! Tänker på dig och hoppas värk & annat mög drar dit hin håle bor.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#7 Tack!
Jessica!
Jag har också fibromyalgi, har haft detta sedan 1996. Blev förtidspensionerad 1998.
Jag vet precis vad du går igenom. Denna sjukdom är en lömsk jäkel, den har många uttryck. Men så småningsom så hittar du dig själv någonstans och då blir det mesta hanterbart.
Värk, ångest och depression följs gärna åt. Det är bra om du får hjälp av läkare/sjukgymnaster eller kanske en akupunktör. Sådant får du själv ta reda på, eftersom det som fungerar för en kanske inte fungerar för en annan.
En tröst på vägen är att sjukdomen inte är dödlig. Den kan inte heller bli hur svår som helst. Det är oftast så att sjukdomen är som mest aggressiv vissa år/vissa perioder och att det kan bli bättre !!! Även om du inte blir helt frisk så kan du bli mycket bättre genom att lära känna dig själv, om hur du fungerar och vad du mår bäst av, likaså vad som får sjukdomen att "bita till".
Puss o kram 
# 5 - Isa, nu var det väl rätt tomte du satte i soffan! 
#9 Tack snälla du!! Ska faktiskt prova ackupunktur nästa vecka.. Då jag precis fått diagnosen håler jag fortfarande på med att förlika mig med skiten, antar att det är därför det är så jobbigt nu.. Annars vet jag ju att jag levt med den i säkert 3-4 år och har kunnat fungera någorlunda. Så nu är det bara att jobba vidare för att kunna hitta sånt som passar mig..
#11 Kram på dig Jessica, maken har haft det i en tio år nu. Det är en lömsk sjukdom och som mycket annat är det tufft i början att acceptera och lära sig hantera det. Det är bra råd du fått av Gilla. 
#10 Gilla jag tror det, för han har rört på sig och är i köket nu. 
#12 Tack!