Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1599 ggr
Pagan
0

5 januari

Godmorgon alla glada

Idag är det torsdag. Lite gråtrist ute. Gäller att ha solen i sitt sinne då.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godmorgon/middag Pagan och alla andra. Skrattande

Jag är glad idag.  Studsar fortfarande upp och ner och ler så öronen tar emot. Tungan ute

Tack Pagan efter 4 månaders strulande har jag äntligen, tack vare dina tips sparkat igång utskriftshanteraren. Nu blir det roligare saker för de pengarna som ett nytt operativsystem skulle kostat. Cool (får nog köpa fler färgpatroner Flört)

Grått ute men sol inne.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag ser världen genom kärlekens ögon."

Ha en underbar dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
0

Hej allihop!

Här är det sol och moln om vart annat. Ska åka till stan och strosa runt med svägerskan och våra söner. Har semester denna vecka så jag har det lugnt och fint. Var på spa igår så jag är len och doftar gott! Flört Rätt nöjd med livet och känner mig tillfreds med det mesta. Har lite saker som "jag måste göra" men de gör jag en annan dag! Ha det gott därute alla!

[GunillaR]
0

God middag!

Oj så mörkt det är idag!! Det har varit storm- och orkanbyar fram över Malmötrakten på förmiddagen. Nu är jag verkligen trött på alla dessa lågtryck. Kan man klara hos SMHI?

Jag passade på och tog en sovmorgon idag, var så trött efter gårdagens slipande på väggarna. Nu ska jag ner till affären och sedan sätta på mig mina "arbetskläder" inklusive en skarfs på huvudet. Här ska det målas tak och sedan väggar Tungan ute

Det är i mitt kompaktkök så det blir inga större ytor, men man ska upp där i alla fall. (jag tycker inte om höjder, inte ens att ställa mig på en stege inomhus)

Amandla
0

Morrn da! Jo jag har allt varit vaken en stund men har suttit och läst ikapp på alla sajter jag är medlem på.

Kul Gilla, nu börjar ju det roligaste, att få måla! Har alltid älskat att se hur ett rum förvandlas av ny färg, att måla om ett tak ger så mycket mer ljus i rummet dessutom Flört

Har du inget skaft du kan sätta rollern på? Det har jag sett att målare har.

Skogshumblan
0

God eftermiddag ! Städtanten i mig har vaknat så jag går här och småplockar & umgås med mina barn. Hade tänkt vi skulle kommit ut idag men det regnar slask å det är ingen höjdare. Så vi blir inne! Ha en fortsatt fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

# 4 - Jodå jag har skaft och kommer köra en sista omgång med roller på skaft. Taket behövdes verkligen målas om !!

Amandla
0

#6 Bra! Glad

Doris
0

God kväll alla

Jag själv har vaknat till efter 3 nätters jobb I morse fick jag skotta fram min bil efter ett idogt snöande hela natten Fick hjälp att komma ur parkeringsfickan .satt fast! Det har nog snöat minst en halv meter på ett dygn. Nu är jag ledig ett tag Skönt!

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

# 7 - Nackdelen med att rolla taket är att man blir prickig. Glasögonen blir prickiga, håret blir prickigt, ja allting blir prickigt.

Men nu är taket perfekt, och väggarna är nästan klara. Jag hara duschat av mig prickarna och ska slänga mig i favoritfåtöljen med en bok.

Pagan
0

Låter som en god plan Gilla. jag köpte mig en keps hos färghandlaren, det var nog den bästa investeringen iårFlört Har spacklat igen, tredje gången i min källargång - slipa, spackla, slipa, spackla - innan jag kan komma igång med målandet. men jag har gjort färdigt ett rum, toan och pannrummet - urtjusigt om jag får säga det självTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Vad duktiga ni är. Kyss

Jag har köpt en sportbehå och ett par gymbyxor i svart och lite rosa. Så här ska tränas…. När jag väl krånglat mig i dem så är jag varm…..Och när jag väl lyckats få av dem, då är jag slut. Det blir en bra och lagom svår träning. Alltså träningskläder. OskyldigCool

Näää inga promenader ute, vill inte skrämma slag på grannarna. Tänk själv en svart/rosa liten valross på rymmen utefter vägen. Jag kommer att hamna i kolmården då ju. Förvånad

Amandla
0

Haha Isa, träningskläder! Så har jag inte tänkt på såna tidigare! Och sport-bh sen då, jösses att få på sig en sån om den inte har knäppning… och att få den av sig sen när man är svettig Tyst

Isa56
0

Japp de räcker väl som träning. Oskyldig Tar ju en hel evighet, med massor av vridningar och stretching. Tyst

Amandla
1

Ja, man får akta sig så man inte sträcker sig. Kanske man skulle värma upp lite först, säger jag med munnen full av en bit pepparkakshus… Tungan ute

Isa56
0

Bra lagom uppvärmning. Lätt stretching av arm och mun. Och ett litet energitillskott. Cool

Amandla
1

Pessiiiis! Flört

Isa56
0

Attans vad bra vi är. FlörtOskyldig

Amandla
1

Snillen spekulerar, va? Oskyldig

Isa56
0

Hehe, ja det är jätehög nivå på vår diskussion ikväll. Tungan uteOskyldig

white lady
1

Jag fick mig ett GOTT SKRATT i allafall…Nu bingen…

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Skogshumblan
1

Haha ni är helt underbara. Valross på rymmen?! Oh jag skrattade gott åt er! Men tack! Äntligen fick jag förklaring på vad jag är/ ser ut som. En Valross i kampsportsdräkt! Synd att man inte väger lika mkt så jag kan "mosa" till killarna som jag tränar med. Liiiite svårt att tvåla till en 100 kg man med min fjuttvikt;)

/ Skogshumblan

Amandla
1

Humblan, jag kan skicka över några kilo till dig Flört

Skogshumblan
2

Amandla, ja i en påse då så jag kan ta av dem när jag inte behöver dem då. :P

/ Skogshumblan