God morgon 4 januari.
God förmiddag på er alla tarotare. har ni en skön onsdag?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Detsamma.
Godmorgon Skogis, Niila och alla andra som kommer in. 
Välkommen Niila, hoppas du hittar något intressant i länkarna här till vänster.
Idag blir mys på hög nivå. Maken och jag firar 15 år som gifta. 
Katten vet var de åren tog vägen? Känns ju som igår, nästan (lite kort minne, så blir man aldrig gammal)
Blåser rejält ute men inget regn eller snö. Vi blir hemma lagar god mat och delar på en flaska alkoholfritt bubbelvin och umgås. Finns fortfarande spännande okända sidor hos oss som vi inte upptäckt än. 
Ha en skön dag trots blåst och oväder, och var rädda om er.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Grattis Isa, hoppas ni får en mysig dag!
/ Skogshumblan
Tack Skogis.
Tänk för 15 år sedan var det strålande sol och gnistrande snö idag.
Idag får man hålla i peruken, tur man inte har lång brudklänning på sig idag, som man hade då. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

ja, ha en underbar dag Isa.
tänka sig 15 år va`tur man inte blir äldre.
Idag står det i ”Dagens visdomsord” att ”Du är en unik och fantastisk människa. Bland alla miljarder människor på jorden finns ingen annan precis som du. Att just du finns är av största betydelse för att Universum ska fungera, eftersom du är en del av universum. Allt det du ser, allt det som finns, skulle inte kunna fungera utan dig!”
Jamen då så, tack för att jag finns och för att Ni finns. Vi är unika och alldeles alldeles …..underbara.
Klart det blir en underbar onsdag då
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag, eller, ska nog knappast säga god. Har haft feber sen i förrgår kväll och har inte kunnat sova. Till råga på allt fick jag stopp i toan och var tvungen att gå ut och köpa ett rensband. Trodde sen efter att jag fixat stoppet att jag höll på att bli frisk eftersom jag kännde mig mycket piggare men så vart det inte heller. Sitter nu fullt påpälsad under täcket och fryser otroligt mycket. Inte glad alls 
Godkväller!
För min del har det varit upp åt väggarna hela dagen. Jag håller nämligen på att slipa och spackla väggarna i köket. Nu är jag klar och ska duscha av mig slipdammet. I morgon ska jag börja måla och det ska bli såååå roligt
Själva måleriet är ju en belöning efter allt jobb med förarbetet - puh!
Momiji - krya på dig. Ta en whisky! Inte för att det hjälper men det blir roligare att vara sjuk.
Nja, tyvärr har whiskyn tagit slut ;)
Momiji, krya på sig vännen. Hoppas lite rosa bubblor kommer fram;) Gilla, härligt att du kommer i ordning. Lycka till med målandet!
/ Skogshumblan