Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1348 ggr
Pagan
0

2 januari 2012

Godförmiddag

Känns lite ovant att skriva 2012, men vi har ju ett år att vänja oss.

Här är det barmark, 6 plusgrader och lite disigt.

Hoppas Ni får en trevlig måndag

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Ja, känns alltid lika konstigt, tar någon månad att vänja sig. Och när vi vant oss, så är det 2013. Flört

Här är det 7 plus och lite mulet. Men det börjar ljusna lite, så kanske solen vill kika fram också.

Ha en skön dag. Tungan ute

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Det här är en fantastisk dag för att skapa, fantisera, tillverka och visualisera."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
0

Morrn da! Sitter i morgonrocken än, somnade sent och drömde konstiga drömmar så jag är lite slut i rutan fortfarande. Inte blir det bättre av att elementet här i vardagsrummet susar kraftigt. Jag har ringt bovärden flera gånger och klagat, idag sa han att pumpen till värmeanläggningen ska bytas ut! Inte den här veckan förmodligen men så snart det går.

Jag bor på ett halvstort hyresområde och det är fler som klagat. Det är ett väldigt uttröttande ljud, det händer att det stängs av och då blir det ljuvligt tyst. Jag är dessutom rent löjligt ljudkänslig så det här är rätt jobbigt. Har stationär dator som står just i vardagsrummet så jag sitter ju här rätt ofta… försöker ha musik på emellanåt för att dölja susandet men blir trött av den också. Vill ha tyst!!

Skogshumblan
0

God eftermiddag. Sitter här i pyjamas än. Barnen och jag har ledigt denna vecka också. Dotera och jag har svängt ihop en tigerlilja som just är klar. Luktar sååå gott. Pagan det är så härligt att se dig här igen! Ha en bra tisdag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
0

Humblan, skriver du i en ajfån? Tänker på tigerlilja, visst finns det en blomma som heter så? Men jag gissar att ni gjort en tigerkaka Flört

Pagan
1

Tack Skogis, härligt att vara här.Skrattande

hahaha, jo det måste väl vara tigerkaka hon menar, visserligen kanske liljor luktar gott de också, men de är svårare att svänga ihop

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
0

Mäh?! Jag ändrade ju till tigerkaka och ändå fånar Ajfånen till det! Det var tigerkaka och den är sååååå god! Finns inte så mycket kvar av den dock… Hehe.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
0

*lol*