Godkväll själv Pagan. Ja klart jag överlevt. Tanten är ganska seg, du vet
Mycket lugn nyår här, fläskfile och glass till efterrrätt. ( "Suck" fläskfile till förrätt och glass till efterrrätt, förståss.
) Grannarna hade lite fina raketer vi tittade på, (hunden är inte skotträdd, tvärtom.) Sen lite alkoholfritt bubbelvin till tolvslaget. Precis lagom.Hur har du själv haft det? Ont i håret kanske?
Håller på att rensa datorn. Har kopierat det mesta om datorn skulle packa ihop och ta semester.
Igår hade vi 6 minus, idag har vi 7 plus.
Nytt år nya förhoppningar. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Här var det lugna gatan Isa. Inte ont i håret, tror kanske det beror på att jag struntade i dillen (brukar vara den som ställer till det på midsommar o kräftskivor
)
Bra att du rensar datorn, sparar det som är värt att behålla in i 2012.
Samma väder här, barmark och plusgrader. Kan ju faktiskt jämna ut förra och förrförra året då jag fick skotta utav…..inklusive taken. Så vädergudarna tycker nog det är dags för ett viloår.
Japp nytt år. Skönt att vända blad. Himla skönt faktiskt.
Sitter med fina nya kalendern, men vill liksom inte börja kludda i den. Du vet väl att man måste skriva det finaste man kan de första sidorna…..sen är den ju liksom redan kluddad i och då är det inte lika viktigt
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Gokväll! Här har det snöat en massa cm, men det blaskar redan bort. Var ute med hundarna förut, det var en massa smällar (att folk aldrig ger sig) och ena hunden blev rädd. Han ville bara hem, kunde knappt kissa ens. Då är det illa för en hanhund
Som tur var mötte vi en liten valp innan vi var hemma, då blev han glad igen. Kändes skönt att han släppte rädslan och inte tog med sig den känslan in. Min andra vovve bryr sig inte ett smack om smällare, hon är lika glad jämt. Tack och lov!
Vi bor ju utanför, och de smäller bara en halvtimme vid tolvslaget, Det tycker jag är ok. Det är ju all ofogsmällande som stäler till det, tyvärr.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God fortsättning!
En mycket lugn nyårsafton, lånade ut huset till 17-åringen som hade stor tjejfest. Det gick visst lite fort där ett tag men när vi kom hem vid 00.30 hade de flesta redan börjat nyktra till
. Maken var dock ohch och tittade till dem med jämna mellanrum Dottern min skötte sig så hon får med beröm godkänt. Städade gjorde de oxå igår så fint så.
Vår terrier har aldrig lidit av smällarna och raketer som tur är, han är nog lite för…"blond" för det.
Jag kan hålla med dem som tycker att man kan ha en plats per samhälle där någon kunnig avfyrar raketerna istället för att det ska smälla till höger och vänster och under dagarna två.. Plus alla som skadar sig varje år!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus