Säljes stort paket: Tarotlekar, Witch stones m.m.
Hejsan!
Jag tänkte sälja lite av varje och har lagt ihop det till ett paket. Den som köper paketet står för frakten (Jag är osäker på vad frakten för paketet kommer att bli, men om någon är intresserad av att köpa grejerna så kollar jag upp fraktkostnad).
Paketet innehåller:
1 st Osho zen-tarot (nypris: 369:-)
1 st Fey Tarot (nypris 179:-)
1 st White cats Tarot (nypris 199:-)
1 st Witch stones (nypris: 298:-)
1 st Oshos zen Tarot inbunden bok (nypris: 159:-)
massor av olika rökelser
1 sliten och skamfilad tygpåse med pentagram på
Pris för alltsammans: 900:-
Jag kan även tänka mig att dela upp paketet och sälja saker separat.
PMa mig vid intresse, men ställ gärna frågor här i tråden :D Jag vill gärna ha betalt i förskott innan jag postar grejerna.
Vänligen/Magica
Jag skulle kunna tänka mig att köpa någon av tarotlekarna (har inte kollat närmre på vilken än) utan vill veta priserna för varje lek för sig om det är ok. Är de använda något?
Medarbetare på Tarot
Fey Tarot leken ser fin ut. Vad ska du ha för den?
Sen undrar jag vad Witch stones är för ngt?
Medarbetare på Tarot
Jo, tarotlekarna är använda, men jag tycker de är i mycket gott skick. Askarna till Fey Tarot och White cats Tarot är lite skamfilade på hörnen, men korten är väldigt fina (det märks knappt att de är använda). Osho zen tarot-leken har svarta kanter och man ser därför att leken är använd, men även den är i gott skick :D
Jag säljer helst paketet helt och hållet som det är och i andra hand om någon vill köpa flera saker ur paketet, så jag avvaktar gärna med priser för enskilda saker och ser om någon vill köpa hela paketet. Jag återkommer med styckepriser ifall ingen vill köpa alltihop. (Måste fundera lite på hur mycket jag vill ta för enskilda saker)..
I kärlek/Magica
Christel: Fey tarot-leken är supersöt! Färgerna är jättehärliga på den och den är i mycket gott skick.
Witch stones är ett litet set med olika slags stenar som har målade häx-symboler på och en planchett som man kastar stenarna över. Beroende på var och hur stenarna faller så tolkar man sedan ut ett svar på en tilltänkt fråga. Varje del av pentagrammet på planchetten ger en specifik tolkningsmöjlighet (beroende på var stenen landar).. varje sten med tillhörande symbol har en särskild betydelse.. utifrån detta tolkar man sedan ihop ett svar på ställd fråga (ett slags divinationsverktyg, helt enkelt). En liten broschyr med instruktioner för hur setet ska användas medföljer.
Jag kan inte länka, men på www.amuletten.net finns Witch stones om du vill se dem bättre.
Som jag skrev ovan så vill jag helst få hela paketet sålt i första hand, men om ingen vill köpa hela så återkommer jag med separata priser på varje enskild sak.
I kärlek/Magica
Ok, jag avvaktar lite. Men nu vet du att jag är intresserad av Fey tarotleken och Witch stone setet
Medarbetare på Tarot
Tack så mycket, Christel :D Du får första tjing om inte hela paketet blir sålt.
I kärlek/Magica
om inte hela pakete säljs är jag också intresserad av rökelser & de där stenarna =)
*Kärlek & lycka*