Snackis 18 december
Godmiddag på er!
Här i Malmö är det mulet och det kan bli regn, det blåser kalla vindar och kanske det bli snöblandat. För ett år sedan var det redan vinter med snö och kyla här. Kommer ihåg på julaftonens kväll när jag skulle gå från busshållplatsen och hem och det var 15 minusgrader och högt med snö. Man fick gå på cykelbanorna eller gatorna, allt annat var snö.
Undrar hur det blir i år………
Min TV pajade så jag blir tvungen att köpa en ny. Men den hade ju varit trogen i 10 år och det får man vara glad för.
Jag har fått syn på en TV som passar både mig och min börs och ska åka och kolla på den nu, och så får sonen komma hit och köra hem den i morgon. Man kan ju inte sitta TV-lös över helgerna nu. Inte för att jag tittar så himla mycket på TV så är det ju ändå trevligt.
Jag hoppas att ni får en skön söndag, denna sista innan julen.
Här var det livat, här var det glatt. Vem har kört över Jönssons katt 
Kört över nån kisse idag har jag inte gjort, däremot är jag förste arbetsledare i "Projekt städa pojkrummet"
Ettan är duktig, tvåan… hmm… men han har deltagit en smula utan att tvära till sig totalt. Alltid något, jag brukar annars säga att han är född på tvären 
Ha ha, det där kommer jag ihåg. Oj vilka bråk det kunde bli om detta städande.
Jag kan trösta dig med att de förmodligen kommer att hålla rent och fin omkring sig när de skaffar eget.
Vet du, det tror jag också! Jag har lärt dem städa ordentligt, även om de slarvar ibland nu så _vet_ jag ju att de kan. Och jag har också hjärntvättat dem med att tjejer oftast gillar att komma hem till killar som har det snyggt omkring sig
särskilt i badrummet. Finns väl inget värre än att komma hem till nån man spanat in och så är det sk-tigt på toan?? *iäck*
Håller med fullständigt. Det finns inget som är mera avtändande!