Lite hjälp på traven tack!
Jag har gjort en läggning för min kusin och hans tjej…
För att se om jag fick någon klarhet eller svar i deras situtation.
De har varit tillsammans i 10 år och är på väg att ska bygga hus, men helt plötsligt säger HON att hon inte vet om hon vill bo här. Hon vill lära sig klara sig själv, flytta och ha nära till stan…
Jag fick ialf upp koretet KAMP.
och använder mig av leken Osho Zen.
Någon som vill hjälpa mig förstå kortet bättre?
Som jag förstod det så får min kusin slåss med näbbar och klor för att försöka hålla henne kvar, men hon åker iallafall och då tar det slut för alltid. Mycket bråk och att de vill dominera varandra (enligt boken)
På bilden bär en kille en riddarrustning och står med knytna nävar redo att slåss. Man ser bara ansiktet och en elak blick. på vänster sida om honom är två människor, som vita skuggor som bråkar, de håller i varandra och skriker.
//Nattuggla
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
Vilken eller vilka frågor hade du då du la korten? Lite svårt att hjälpa dig tolka annars.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Oj, förlåt glömde helt bort det!
Jag undrade om de kommer att hålla ihop, eller om deras relation kommer att brytas.
/Nattugglan
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
Jag ska kolla på mitt kort, för jag har denna lek.
En kamp behöver ju inte vara något negativt. För ibland behövs de för att räta ut vissa frågetecken.
Jag återkommer lite senare idag när jag har jobbat färdigt, så ska jag se om jag får något förnimmelse.
som jag tolkar kamp så är det en del som vill hålla tillbaka och stanna vid det man bryr sig om sammtidigt som en del drar åt ett annat håll.
stanna upp lyssna till vad hjärtat säger skulle jag nog säga
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_