Nya pendlar på ingång
Har nyss lagt in en beställning på 2 nya pendlar. 1 stjärnformad och 1 chakra pendel som är ihålig och man väljer sen vilken av dom 7 chakrastenarna man vill använda i pendeln 
Bilder kommer sen när jag har fått hem dom
Åh, vad roligt! Jag är oxå sugen på att köpa en ny pendel. Den där chakrapendeln lät intressant. Ska bli spännande att se bilderna. Var har du beställt dem?
Medarbetare på Tarot
Jo, det tyckte jag också. Att kunna byta ut stenarna
Beställer från Tarothuset där jag även beställt mina tarotlekar och pendeln som jag redan har. Hade 20% rabatt där också så jag passade på att beställa pendlarna då 
Wow! Tack för den länken. Här ska jag kika runt lite. Är sugen på en ny tarotlek också
Kollade in pendlarna och de hade ju jätte många som såg intressanta ut.
Medarbetare på Tarot
Ja, tycker att det är en ganska bra sida. Lätt att få hjälp från dom som har sidan också. Längtar efter paketet nu 
Vad spännande det lät med pendeln och chackrana! Låter som vackra stenar du får :) Hoppas du slipper vänta länge till och att pendlarna ger glädje!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ja 
Skulle gissa på att dom kommer någon gång i slutet av nästa vecka, eller början av veckan efter det. Glömde bort att kolla leveranstiden på grejerna jag beställde
wow! Ser ju jättefina ut båda 2!
Medarbetare på Tarot
Ja, och dom funkar finfint också 
Så fina de är 
Mycket vackra båda. Väcker habegär. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Chakrapendeln var superfin!