Tarot iFokus

Tarot

Etikettövriga-redskap-metoder
Läst 1881 ggr
[Momiji]
0

Nya pendlar på ingång

Har nyss lagt in en beställning på 2 nya pendlar. 1 stjärnformad och 1 chakra pendel som är ihålig och man väljer sen vilken av dom 7 chakrastenarna man vill använda i pendeln Glad

Bilder kommer sen när jag har fått hem dom

christel70
0

Åh, vad roligt! Jag är oxå sugen på att köpa en ny pendel. Den där chakrapendeln lät intressant. Ska bli spännande att se bilderna. Var har du beställt dem?

Medarbetare på Tarot

[Momiji]
0

Jo, det tyckte jag också. Att kunna byta ut stenarna Glad Beställer från Tarothuset där jag även beställt mina tarotlekar och pendeln som jag redan har. Hade 20% rabatt där också så jag passade på att beställa pendlarna då Glad

christel70
0

Wow! Tack för den länken. Här ska jag kika runt lite. Är sugen på en ny tarotlek också Tungan ute Kollade in pendlarna och de hade ju jätte många som såg intressanta ut.

Medarbetare på Tarot

[Momiji]
0

Ja, tycker att det är en ganska bra sida. Lätt att få hjälp från dom som har sidan också. Längtar efter paketet nu Glad

Skogshumblan
0

Vad spännande det lät med pendeln och chackrana! Låter som vackra stenar du får :) Hoppas du slipper vänta länge till och att pendlarna ger glädje!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

Ja Glad

Skulle gissa på att dom kommer någon gång i slutet av nästa vecka, eller början av veckan efter det. Glömde bort att kolla leveranstiden på grejerna jag beställde

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är dom nu Glad

[Momiji]
0

Stjärnan

[Momiji]
0

och chakrapendeln

christel70
0

wow! Ser ju jättefina ut båda 2!

Medarbetare på Tarot

[Momiji]
0

Ja, och dom funkar finfint också Glad

[GunillaR]
0

Så fina de är Glad

Isa56