Någon som vill få ett kort draget?
Jag drar ett kort och tolkar för de första tre som anmäler sig här! Jag kommer också att visa vilket kort jag dragit.
Hej! Du får gärna dra ett kort för mig. Tack!
Hej!
Dra gärna ett kort för mig
Tack
Ja, gärna :)
# 1 Angel:
För dig drog jag kortet Narren. Narren handlar om tillit, att man släpper sina begränsningar och rädslor och bara gör det man vill och har lust till. Man bryr sig inte det minsta om vad andra tycker, inte heller om eventuella konsekvenser. Man är här och nu, fullt ut i känslan av att leva. Narren går dit näsan pekar och ser med intresse på vad som än dyker upp. Allt är spännande!
Jag använder en tarotlek som heter Hanson Roberts.
# 2 Sess1:
Nio mynt. Kortet handlar om att må riktigt gott med sig själv, med sitt liv och hem. Man bjuder gärna hem vänner och bekanta så de får se hur trevligt man har det. Man är harmonisk, välmående, tar hand om sig själv, familjen, sina husdjur. Man kan få en oväntad gåva, det behöver inte vara något stort utan kan likaväl vara någon som ger ett uppskattande ord eller att man får utdelning på någon tidigare satsning.
Tack, det behövde jag läsa känner jag. Klockrent. Tack så mycket.
# 3 Kvickast:
Fem mynt. Ett kort som för mig betyder förkylning, att man fryser och känner sig utanför. Man vill komma in i värmen, få sällskap och värme. Kan också stå för att man tycker synd om sig själv, att man handlar lite förhastat och glömmer att tänka över konsekvenserna. Just nu kan du vara i obalans, känner dig kanske fattig. Tänk över hur du vill ha det istället och planera för hur det ska göras.
#7 Tack snälla, jag slängde mig över tangentbordet för jag såg att två hade anmält sig redan :) vrickade fingrarna lite, nädå skoja bara :):) Tusen tack snälla du!
Tack från mitt innersta!
Ljuvliga ord för en som befann sig på botten nyss.. ♥
Bestämde mig för några dagar sen att ingen har rätt att trampa på mig..
Det går sakta men säkert uppåt och det här får mig att ta två kliv på en gång 
Tack än en gång!
# 9 och # 10 Så lite så, gott att ni känner att det stämmer 
dra gärna ett kort för mig=)
*Kärlek & lycka*
# 12 Någon gång i veckan kommer jag att dra ett kort för tre personer till, du får hålla utkik!