Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1414 ggr
Skogshumblan
0

God torsdag.

God morgon på er alla. Önskar er alla en fin dag. Jag saknar er alla och kikar in när jag kan. Stor kram till er och trevligt torsdag på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
0

God förmiddag till er allaGlad

Jag får önska er alla en bra dag Jag själv ska nog ta en promenad under dagen, jag bör nog städa lite också men tar det med ro!

kram

Allting är möjligt

Elpida
1

Hej hej!

Kikar oxå in och säger hej. Det är alldeles för mycket på gång just nu känner jag, hinner inte med det personliga arbetet så mycket som jag vill. Meditation, healing, Tarot osv får stryka på foten…  Men så är det, tar de tillfällena jag kan!

Tittar till er då och då!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
0

Morrn da! Jag är seg idag, har en massa som jag borde sätta fart på men ids inte. Inte än i alla fall, nu ska jag äta brunch och sen ta mammas lilla hund till veterinären för vaccination. Min mor håller på och röjer i min morbrors hus som han just sålt, själv ligger han på sjukhus efter en stroke. Dåligt tajmat, men det är som det är…

[GunillaR]
0

godagoda Glad

Jag tog en sovmorgon. Idag ska jag städa ugnen och koppla ifrån DVD och VHS spelarna från TVn.

Jag hatar att städa ugn. Speciellt att få bort det bruna från glaset.

Ha en bra dag!  I morgon är det fredag Glad

Amandla
0

Ha, det är precis det jag tänkt göra idag, städa ugnen. Men vimsig som jag är så blir det äldste sonen som får göra det, jag hade redan sprayat in rengöringsmedlet när jag kom på att jag ska ju till vetten med hunden precis lagom tills medlet ska torkas ur. Glaset brukar jag ta med skrapan till spishällen.

[GunillaR]
0

Godkväller!

Nu är ugnen skinande ren och mina händer ömma. Har stått och fjölat med stålull på gallret. Annars har ju Mr Muscle gjort det mesta jobbet.

Önskar er en fin kväll Glad

Amandla
0

Ajsbajs, nu kom jag plötsligt ihåg att ugnen inte är ren än, dessutom med intorkat rengöringsmedel Skäms Men jag har gjort rent kylskåpet idag, frysen igår! Så det tar sig, sa han som försökte släcka elden med fotogen Skrattande

[GunillaR]
0

# 7 - Nämen!!!! Sätt för Guds skull inte in någon söndagsstek i ugnen utan att först göra den ren. Jag tror inte den blir så god då, inte så nyttig heller för den delen.

Kylen har jag gjort och frysen tar jag nästa vecka. Ska äta upp det som finns där och sedan inte fylla på.

(tre dagar med lax……………)

Amandla
0

Det är så typiskt mig, jag är _mycket_ skicklig på att skjuta upp saker och förtränga att de skulle göras. Har faktiskt tänkt göra lammstek i helgen så jo, du har helt rätt i det du skriver Tungan ute

[GunillaR]
0

Se där se där. men vi är ju synska Cool