Lördag 12 november.
God förmiddag. Idag var det frostigt och ruggigt ute. Känns att vintern är i faggorna. Här är det hushållssysslor för hela slanten som gäller idag. Ska även försöka ta lite ledigt och bara vara men det får bli framåt kvällen när tvätt & hus är skinande rent och i ordning. :D Ha en riktigt skön helg alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morrn da! Här blir det pudelbad idag, båda två ska snyggas upp.
Amandla, lycka till! Antar att de inte är så samarbetsvilliga?
/ Skogshumblan
Om jag så bara tänker tanken på att borsta pudel, så springer hanen och gömmer sig. Men han står så snällt och tåligt på trimbordet, och gillar att bli beundrad så fåfäng är han. Min lilla tik däremot… hon är en riktig liten bitch *s* har många egna åsikter om det mesta, första månaderna hon var här hade vi rivsår lite varstans alla tre som vi fick av att hålla i henne vid kloklippning, rakning av tassar och ansikte. Gradvis har hon vant sig och ser bara lite förnärmad ut numera. Hon börjar bli en äkta diva och förhoppningsvis kopplar hon snart ihop pälsvården med att folk tittar på henne, för det älskar hon.
Vet inte om jag visat dem på bild förut?
Den vite heter Albin, den gråa heter Pixie - och hon gör sannerligen skäl för sitt namn 
Godmiddag!
Solen skiner från en blå himmel idag och frosten låg på taken i morse. Det milda vädret har fått ge med sig nu och det är mera rätt temperatur. Igår saknade jag mina handskar!
Jag ska försöka vila mig idag och inte ta i för mycket med någon städning, däremot så ska jag ta en promenad i detta fina höstväder.
Kanske det blir skafferistädning men det är inget betungande.
Amandla vad vackra dina hundar är! Gilla, var rädd om dig!
/ Skogshumblan
Jag har varit ute på en liten inköpspromenad till Coop Forum. Jisses så trött jag var när jag kom hem!! Jag är så trött ända in i benmärgen, känns det som. Det blir inga städningsaktiviteter idag. Kroppen säger ifrån med stora bokstäver nu. Det får bli vila i två dagar.
Helt fantastiskt väder har det varit idag, frisk och skön luft.