Snackis 11.11.11
Jaha, så var det här.. det magiska datumet som ska medföra energihöjningar i världen.
Jag hoppas åtminstone att det föder en känsla för vår moder jord, att vårda henne, att vårda allt levande inklusive oss själva. Så låt oss känna lite kärlek idag och förmedla den runt omkring dig!
Kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Elpida, god morgon alla andra.
Det är ett härligt datum och klockan 11.11 skickar vi inne på Healing, healing till moder jord!
Jag drömmer om att något av mina "nya" barnbarn föds idag. Väntar två stycken och tiden har gått ut för båda mammorna.
Ha en riktigt bra dag alla!
Today Is 11.11.11 at 11am/pm 11 min 11secs,
the time and date 11.11.11.11.11.11.
and it wont come again in next 100 years!
Åhh, vilka underbara bilder. 
11 över 11 idag, sitter jag i bilen på väg till jobb. Men goda tankar till vår jord kan jag nog tänka ändå. (jo kanske lite fel att sitta i en bil, men såvida jag inte vill cykla 3 mil, så är det enda sättet at ta sig dit)
Önskar alla en skön dag med mycket glädje och kärlek.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Själv far man till moster lite tidigare(ska egentligen vara där först 13.00) för att tillbringa 11.11.11 11.11 med hunden. Kommer kanske vara sista gången jag får träffa honom, så vill helt av allt tillbringa detta speciella datum och klockslag med honom.
Få se om jag lyckas pricka in 11.11.11 kl 11.11

Missade en sekund!
Om vi tittar på dagen ur tatorkortens sida så får vi ju av sex ettor, siffran sex. Ur Stora Arkanan är detta VI The Lovers
Detta kort står först och främst för kärlekspar, men även för partners, samarbete, viktiga val i livet samt yin och yang, den viktiga helheten av kvinnliga och manliga energier.
Nu
Grattis Gunilla, du var exakt 

Denna magiska dag har jag trots mycket dålig sömn varit väldigt produktiv. Men nu gäspar jag så att jag håller på att svälja allt omkring mig. Nu blir det soffan, antingen med TV eller bok.
Det har förresten varit höstkallt idag!
Ha en trevlig fredagskväll alla godingar 
# 11 - Ungefär en månad för sent, eller hur?
#Ja det kan man säga ingen snö här uppe ännu, det har varit grönt tills nu ! till och med klöver och prästkragar hittade jag i skogen för några veckor sedan!
Allting är möjligt