Snackis 10 nov
God morgon på er!
Inatt har jag sovit tungt, visserligen vaknat men ändå sovit tungt. Det behövdes efter att ha sovit i snitt 4-5 timmars sömn en veckan tillbaka. Stockholm i helgen på Zumbakonvent, iväg med jobbet på övernattning i måndags… igår var det väldigt skönt att bara vara hemma med La Famiglia!!
Hoppas ni har haft det bra och att ni får en superdupertorsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag har också sovit som en slagen hjälte. Har gjort detta de två senaste nätterna. Nästan som att man går i en halvsömn några timmar efter uppvaknandet. Men jag behöver sömn nu eftersom jag håller på med fysiskt hårt arbete (utifrån min kropps förmåga) med städning och klättrande upp och ner på stol. Städning från översta kanten på fönster till nedersta kanten på golvlisten och däremellan element, fönster och annat som finns - puh!
Idag blir det spisen som ska dras fram och det blir böj-övningar för hela slanten.
Sen måste jag gå en promenad eller ta en cykeltur i det fina höstvädret som vi har över Malmö idag. Solen skiner och det är chemtrails på himlen!
God eftermiddag alla
Idag har jag varit till Östersund, hälsa på sonen i hans nya lägenhet Handla lite mat och när jag kom hem somnade jag en stund på soffan. Med posten idag fick jag ett jättetrevligt paket i form av en tavla Tack Gunilla den var jättefin När den är där jag vill ha den ska jag ta ett kort och visa er och så måste jag köpa en ram till.
Ha en bra fortsättning på torsdagkvällen
Kramar
Allting är möjligt
# 2 - Så skönt att den har landat där den hör hemma :-) Det ska bli roligt att se den i ram 
God kväll. Har just kommit hem från mormor där vi fick beskedet om att mosters 9 åriga hund kommer att tas bort vilken dag som helst nu
Har dock fått lov att passa han imorron, men det känns hemskt att veta att det kan bli den sista gången. Han har ju varit sjuk länge, så jag visste ju att det skulle komma förr eller senare. Moster har sagt att när inte medicinerna hjälper längre så han börjar få ont så ska han tas bort. Nu har han inflamation i luftrören och lungorna, fel på hjärtat, inga muskler kvar i ena benet och knän som nästan inte fungerar alls. Jag vet att det är själviskt att vilja hålla honom kvar, men han har ju funnits i mitt liv sen jag var 12 år. Hoppas jag kommer kunna njuta ordentligt av den korta tiden vi har kvar tillsammans
# 4 - Det är alltid smärtsamt när man ska ta adjö av gamla trotjänare. Djuren som vi har omkring oss och som blir våra vänner och följeslagare. Det gör ont…………… 
Men sen kan de ju komma och hälsa på oss ifrån sitt regnbågsland. Mina katter har varit och hälsat på många gånger.
Idag har jag varit ute och kört bil, en nätt tripp på 35 mil. Jag älskar att köra bil, så det är bara kul. Har hälsat på två pudeluppfödare (jag har ju två pudlar själv), hos den första tittade jag på en valp, inte för att jag ska ha nån men kanske min mamma. Hos den andra köpte jag en helt suverän hundfön, en riktig makapär som ska orka med att blåsa ordentligt så hundarna torkar lite fortare än med min gamla bakåtblåsande dammsugare.