Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1109 ggr
[GunillaR]
0

Snackis 5 november

Lyser solen på er idag?

Här har den faktiskt trängt igenom de disiga och dimmiga molnen som legat här de senaste dagarna. Så idag känner jag att jag måste ut på promenad. Det är ju fortfarande milt och skönt.

Jag önskar er alla en skön lördag Glad

[dandamimm]
0

Här är det ganska jämngrått, i alla fall utomhus. Själv försöker jag att inte påverkas och ska också ut och gå och trotsa elementenFlört lite…

Ha en fin dag alla.

// danda

avon
0

Här bryter solens strålar igenom och det ser ganska friskt och klart ut. Jag har inte varit ute än, men ska alldeles strax bege mig ut på lite äventyr :)

Hoppas vi alla får en trevlig lördag!

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

[Ravenna]
0

Här är det ungefär som det var igår, kanske lite mindre dis faktiskt. Solen skiner och det blir nog en skön promenad idag även för min del. Trevlig lördag! Glad

Amandla
0

Grått, grått och åter grått… ovanligt varmt för att vara allhelgonadagen, det brukar vara riktigt kallt och ruggigt när vi går till kyrkogården. Så kallt att jag tar både långkalsonger, vinterjacka och mössa på mig, men tror jag slipper det idag Flört

[GunillaR]
0

Förvånansvärt milt det var idag. Solen står lågt nu och värmer inte, men ändå var det väldigt milt och fint.

Nu blir det TV soffan ikväll. Måste ju se "Så mycket bättre" Skrattande

fridelfina
0

Goder kväller på er!

Har varit på resande fot i helgen och träffat släktingar. Det har varit en toppenhelg och jag är glad och nöjd över mina fina barn som hållit sams mest hela tiden. Jag är också väldigt glad över att ha fått träffa personer det är länge sedan jag träffat och att vi varit och satt ljus på mormors grav!

Skogshumblan
0

God kväll på er alla.

Här är en höstlovsvecka till ände. Jag har faktiskt saknat de elever jag har runt mig på vardagarna och de andra jag jobbar med. Hur konstigt det än må låta så längtar jag faktiskt tills klockan åtta i morgon bitti då jag får se eleverna igen, höra om hur de haft det under veckan och sen vara med dem en hel härlig arbetsvecka. Känner mig lyckligt lottad som har det såhär bra om dagarna.

Hoppas ni får en skön vecka och att det blir lite annat än grå vardagslunk.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.