Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 878 ggr
Elpida
0

God lördag 29 okt

God morgon alla tarotare!

Tänk vilken tur att jag hänger på iFokus, annars hade jag nog missat att vi ska ställa om klockan inatt.Tungan ute.

Hoppas ni har sovit gott och har en fin lördag framför er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du hann före Elpida Glad

Tänkte att jag måste ju påminna. Nu får vi en hel timme tillbaka inatt! Inte så dumt, va Flört

Skogshumblan
0

God middag. Haha jag hade nog också missat det om inte jag suttit brevid vaktmästarna på skolan på fikat igår. De diskuterade vem som ska ställa om vilka klockor. En timma till låter jätteskönt. Då kanske man hinner med lite fler "måsten" om dagarna;) Ha en skön helg vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Godmiddag. Allesammans Skrattande

Skogis du ska kanske ta den timmen till liten egen tid istället. Kyss Det behöver man det med.

Varit in och tittat på barnbarnen, ja gosat med de små också. Ryggen är nästan helt bra nu. Så får väl lyfta från stolen och ta tag i vissa saker här hemma…. Kaffekannan kanske. Flört

Klockan, ska bli skönt med en extra timme. Skrattande

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag behöver inte kämpa. Jag litar på att universum tar hand om mig."

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
0

Hejsan!

Hade koll på klockan och så, men ändå sitter jag här och tänker att: Va, var det nu,  jag har ju inte ställt om en enda klocka!!! Cool

Ja,ja… får göra det nu då.

Annars är jag trött, mycket trött. Ska egentligen storstäda, men har sovit middag, ätit lördagsgodis och tittat på TV - å det fina vädret skulle jag vilja gå ut i. Men måste, måste städa!

Aja, jag får ta fram förklädet och sätta igång nu.

Magisk lördag på er!

Skogshumblan
0

Isa, ja en timmes egentid med sömn, meditation, jordning etc ska jag absolut ta fasta på! Känner att jag behöver det! Ditt visdomsord från Louise var dessutom ett av de där som nästan blev kusligt nära mig själv;)

/ Skogshumblan

fridelfina
0

Fniss, nu lurade ni mig, det är ju inatt mellan lördag och söndag som klockan ska ändras! Skrattande

Usch, tröttheten gör mig dum i huvudet juh! Oskyldig

Isa56
0

Skogis, det är mina "magiska" fingrar som vänder upp en sida. Flört Skämt åsido, men jag känner att du behöver lite egentid för att ladda batterierna och inte bränna ut dig själv helt. Kram

Fridelfina, inte dum. Kvinnor är lite disträ ibland, men det är för att vi tänker så mycket. Du behöver nog också ladda batterierna, hoppas det blir bättre. Kram

fridelfina
0

Du har rätt Isa, alldeles rätt. Är faktiskt så trött att jag gråter av din enkla, små varma ord…

Vill dela med mig av en alldeles underbar sida med handgjorda och handmålade trummor

http://www.tobartrua.com/PaintedRemoDrums.php

Kolla på youtube-länken för fler vackra trummor

Isa56
0

#8 Kyss Du måste vara rädd om dig. Släpp dina måsten och gå ut en liten runda. Man måste ta hand om sig själv också.

Åhh vilka fina trummor. Habegäret vaknar ju. Tungan ute

Skogshumblan
0

Isa, japp du känner så rätt. Jobba heltid, små barn och en man som är van vid att ha en fru hemma…

/ Skogshumblan

Isa56
0

#10 Kyss Glöm inte ta hand om dig själv också. Annars orkar man inte.

[GunillaR]
0

Godkväller!

Här är en som har städat badrummet idag och praktiskt taget (nästan) klättrat på väggarna. I morgon blir det mera städning. Dörrposter, dörrar, golvlister och annat sådant tråkigt. Det blir ju i och för sig gympa med sträck och böj.

Men nu blir det TV soffan och ganska tidigt isäng. Det var väldigt svårt att somna förra natten, av någon anledning. Man har väl för mycket i huvudet Tungan ute

Min plan är att jag ska ta så mycket som möjligt av packning och städning så att jag kan få lite tid över att sätta mig med måleriet. Har ju inte målat något på veckor, så jag har stora abstinensbesvär Förvånad

[Ravenna]
0

God kväll alla! Och tack för påminnelsen om att ställa om klockan! Hade jag alldeles glömt tills jag läste detta. Ska ha kalas imorgon, så det kan ju vara bra att ha ställt om klockorna när gäster ska komma. :-)