Snackis 25 oktober
Godmiddag i stugorna!
Solen skiner idag men det lär blåsa hårda vindar. Ungefär som hösten brukar vara i Skåne med andra ord.
Jag ska upp i stan några ärenden. Man får passa på när det är fint väder. Känner mig lite less redan på packning och flyttröra. Nu är det precis en månad till jag ska flytta. Men det är ganska roligt ändå.
Jag önskar er en fin dag, denna tisdag!

Här är en lycklig men trött humbla. Har fått ett vick som löper över årsskiftet på heltid. Har bokstavligen kastas rakt in i en termin. Men jag trivs jättebra med både eleverna och skolan så här går ingen nöd. Men det innebär att jag varken hinner eller orkar vara här inne så mycket. Gilla, lycka till med allt "stök" som blir innan & inför flytten.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Så roligt Skogis, att du fått ett jobb att kasta dig in i. Förstår att det tar på krafterna, men det är säkert givande på alla sätt och vis. Första tiden på nytt jobb ÄR bara sååå jobbigt!! Man vänder ut och in på sig själv för att lära och göra rätt.
Jag var nere en runda på stan och det var riktigt skönt väder. Min kropp mår inte så bra idag, vete sjutton om det är fibron eller om det är någon slags influensa som spökar.
Nu ska jag packa en kartong till, och så får det vara nog för idag. Sen ska jag bara slänga mig handlöst i TV soffan 
Gilla, ja det är väldigt mycket och intensivt men eftersom skolan är helt nu och de som jobbar där knappt hunnit börja terminen ens så känns det rätt ok. Alla har lika diffus och oplanerad tillvaro. Men det blir nog bara bara det här känns det som. Tror jag blir kvar ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God kväll.
Har haft en intressant dag på skolan då vi fick sitta i rullstol hela första lektionen. Ta oss runt på skolan och på området runt skolan själva och så vidare. Såg även min gamla gitarrlärare som jag hade fram till ett år efter att jag gått ut gymnasiet och rullade iväg till han och lycades skrämma han ganska ordentligt. Tills jag började vifta på benen och förklarade att det bara var för att vi ska lära oss hur det känns att sitta i rullstol. Är otroligt glad att jag inte är rullstolsbunden. Speciellt inte i staden där jag bor. Först nu har dom börjat göra den lite mer handikappanpassad, men det är fortfarande mycket som saknas.
Ha en trevlig natt allihopa! 
# 4 - Jag tror detta är nyttigt och bra att prova på olika handikapp, så att man själv kan förstå hur de upplever sin situation och inte bara ha en viss föreställning om detta.
Jo, speciellt när man ska jobba för personer som har dessa olika handikapp