Tarot iFokus

Tarot

Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 1335 ggr
Skogshumblan
0

Hur känns det för dig?

Alla har vi olika förmågor i det här andliga och jag tror att vi alla har olika sätt som vi får till oss information och kunskaper på det andliga planet. Men hur känns det för dig när det du får till dig är rätt? Har du någon särskild känsla eller annan upplevelse som visar dig att det här är något särskilt med?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Ska svara när jag är utsövd efter natten. Påminn mig, jag har lite att berätta.

Amandla
0

Ja, jag får rysningar oftast över hela kroppen. Oftast när det är andligt besök med vid tolkningen, men det händer även när jag pratar om sånt jag fått fram eller tänker på det. Ibland går jag nästan lite som i trans, blir lite yr och känner mig som i en bubbla.

[GunillaR]
0

Om jag får ett meddelande under taroten så blir jag ibland nästan eroforisk. Det spritter i kroppen. Det kan också vara tvärtom att jag ryser och blir helt nästan fysisk illamående. Detta beror alltså helt på om det är positivt eller negativt. Men själva känslan att jag får kontakt är väldigt intensiv.

Sen kan jag få meddelanden och svar när som helst. Det kan vara något jag funderat över, och plötsligt så får jag svar. För det mesta beskrivs detta i bilder. Men känslan är lika intensiv här, precis som resten av värdlen stannar upp. Ja precis, som man är i en bubbla!

Isa56
1

Jag får också rysningar mest över ryggen, och lite yrsel men mest är det myrkryp uppe på hjässan.

Och isynnerhet när jag ska skriva ner en läggning.Då känns det ofta som att tankar och bilder bara väller fram så jag får skriva fort. Och där känns det som tiden försvinner och man hamnar lite i trance, efteråt, är där vissa meningar jag inte känner igen som mina. Men vid sådana gånger brukar det mesta stämma väldigt bra.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

liawilson
0

Jag har ingen aning om det kan vara en andling påhälsning, men ibland kan jag känna som att någon kittlar mig i håret..Jag kan också se som rörelser i ögonvrån, men när jag sedan tittar så är det ingen där. Igår när jag mediterade så blev jag alldels yr i huvudet, det bara snurrade, var lite otäckt. Såg mitt vardagsrummet framför mig klart & tydligt fast omvänt, tv:n stog mot fönstret & där var massor med växter, just nu är det alldells tomt i fönsret. Hmm konstig bild. kändes som jag hade ögonen öppna & såg detta framför mig, det var så verklig bild. Lite lustigt.

*Kärlek & lycka*

Mads
0

Det är inte alltid jag begriper att jag har rätt utan när budskapet när fram till den jag får det för så får jag bekräftat att jag "sett" eller kännt rätt och då blir jag alltid glad. I alla fall när det är härliga saker jag får till mig.

Annars blir det väldigt starkt och tydligt när det är rätt, rysningar över hela kroppen från topp till tå, informationen kan komma åter och åter tills jag verkligen vågar lita på att det är rätt.

Kram

Amor Vincit Omnia