Glömt av en kod...
jag har glömt av en viktig kod. Den är fyrsiffrig och jag tror jag valde den själv. Men det har hitills inte hjälp;) Finns det någon här som kan antingen tipsa mig om sätt jag kan "komma fram" till rätt kod eller kanske hjälpa mig? Ex. Kan man pendla över ett ark med med siffror på och se om pendeln visar koden? Kan man lägga tarotkort eller vanliga kort och få fram siffrorna? Är rätt desperat! Tack på förhand! Skogis den förvirrade slarvan.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
2738
Har inte en aning om vart de siffrorna kom från, men testa!

Oj, själv brukar jag låta fingrarna slå själva…. alltså utan att tänka. Alltså själva knapptryckningarna och mönstret som blir när man trycker. Vet inte hur det funkar med pendla fram siffror? Kanske du kan rita en knappsats och pendla på den?
Gunilla, jag har en kod som inte är långt i från den du har skrivit. Tänkte inte på den. Annars blir det ditt tips Fridelfina. Kul att se dig här igen förresten. :)
/ Skogshumblan
Testa 7604 då
Äsh den som liknar den du skrev Gunilla F funkade inte… 7604 säger du?
/ Skogshumblan
#5 Ja, de siffrorna "ploppade" upp också 
hur många siffror har koden vet du det?
*Kärlek & lycka*
ahh sorry det skrev du ju..=)
*Kärlek & lycka*
Lia, helt ok. Så gör jag också, vi är nog inte ensamma heller;). Som sagt är det fyra stycken och jag minns inte ett smack om dem. Sådär smart att inte skriva upp dem men den läxan har jag lärt mig nu!
/ Skogshumblan
8660?
*Kärlek & lycka*
7660 menar jag
*Kärlek & lycka*
Kan du komma på vad du tänkte på när du först skulle lägga in koden? Kan du se mönstret på nummerskivan?
Det är jättesvårt att komma på detta. Och det ska vara svårt. För tänk om banditerna satt med pendlar och tarotkort 
Om det inte går att komma ihåg så måste där ju finnas ett sätt att skapa en ny kod.
Ett tips är att man skapar ett mönster av de tio siffrorna, till exempel
7895 - en triangel med spetsen nedåt
1235 - en triangel med spetsen uppåt
7415 - en triangel med spetsen till höger
9635 - en triangel med spetsen till vänster
Ingen av era kodtips har funkat.
Men Gilla, jo jag har haft en logik i kodvalet men problemet är att jag har ett gäng som standard men ingen av dem funkar så jag vet inte vad jag haft för logik här. SKa kolla om jag hittar papprena som hörde till mobilen för jag har en svag känsla om att det finns där.
Tack för era tips, jag försöker mer i morgon och hoppas det funkar då.
/ Skogshumblan
Ja då är det nog 7394. Jag hoppas du hittar koden.
Kram på dig.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Isa, tack, jag ska kolla papprena och fokusera i min meditation i morgon och se om jag kommer någon vart.
/ Skogshumblan