Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 789 ggr
Skogshumblan
0

Snackis söndag 16 oktober.

God morgon godmorgon. Här är det morgontidigt vill jag lova. Dotera tyckte vi sovit klart strax efter sex. Jag höll inte riktigt med men har inte så mycket annat val än att gå upp:) Det ser ut att bli en kylig men fin dag idag. Jag måste hinna tvätta och plocka fram barnens extrakläder till förskolan så allt är klart nu under veckan då jag fått lite vick. Det är jättekul att få komma ut och jobba men hu vad lite man får gjort hemma när man kommit hem! ;P

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej svejs!

Igår var jag på Ikea större delen av dagen med mina flickor och ritade upp ett nytt kök! Nu ska vi snart åka en sväng till lillasyster för en fikastund. Måste ju hinna med en tarotläggning under dagen oxåGlad.

Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

Elpida, så spännande med köket. Hoppas det blir finaste fina när allt är klart och att det går fort att få upp det. Vi gjorde om köket här förra året och hu vad det tog tid kändes det som. Men det blev super när det var klart.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Jag sov som en stock inatt och det var skönt. Idag ska jag tvätta. Hade tänkt tvätta imorgon, men eftersom lägenheten ska vara till visning i morgon så tvättar jag idag istället. Det börjar bli fler och fler packade bananlådor nu. Jag kommer att packa ner allt som inte behövs. Sen ska det ju städas men det sparar jag till sista veckan. Skåpen har jag ju städat efterhand som jag tömt dem.

Solen skiner från en blå himmel. Synd att man ska tvätta idag för annars hade det varit skönt med en promenad.

Nu ska jag fixa till tävlingsbidragen så att vi kan börja rösta Flört

Silent_Hill
0

Goddag!

Idag vaknade jag av en kall kattnos. Visade sig att min ena katt krypet ner i sängen brevid mig.

Nu ska det bli lunch här och sen ska sonen och jag ut på en liten mini utflykt till lekparken som han har önskat.

Hoppas alla får en fin dag! Glad

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca