Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1149 ggr
Mads
0

Morrn morrn 13 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle jobbat idag men sonen vaknade med magsjuka…suck. Just när det är två halva arbetspass kvar, så jag kan ju inte ta ut vård av sjukt barn eftersom jag är sjukskriven. Men vem behöver pengar liksom, vi får leva på snabbmakaroner och kärlek i november också ;)

Men morgonen är ljuvlig med stjärklar himmel och en vacker skarpt lysande fullmåne. Natten har bjudit på diverse drömmar om allt mellan himmel och jord. Förhoppningsvis kan sonens pappa ta honom senare idag så jag kan jobba…om inte jag själv åker på magsjukan dvs. Men det ska jag ju inte göra :)

Fick en härlig spådom igår som jag hoppas är rätt, berättar så fort jag vet om den slår in. Ser förväntansfullt fram till november är allt jag kan säga just nu ;)

Hoppas ni får en magisk dag, det förtjänar ni alla underbara själar här inne.

Puss på nosarna / Madde

Amor Vincit Omnia

Farwuq
0

Go' morn

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Ja det var en härlig fullmåne igår och en vacker Jupiter (tror jag).

Solen skiner från en klar himmel och det var visst kallt i natt. Igår eftermiddag fick vi värmen tillbaka och jag jublade högt. Men nu är elementen kalla igen och jag är väldigt nära att klappa ihop nu.

Vacker bild Mads Glad

Jessica Holländare
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon!! Hoppas sonen blir frisk snart och att du slipper magsjukan. Inte roligt… Tungan ute Ha en bra dag alla!!

Skogshumblan
0

God eftermiddag i tråden. Mads hoppas att sonen inte smittar dig och att det ordnar sig så du kan få jobba :) Här var det rejält kallt idag. Fick skrapa rutorna i morse när jag skulle åka. Och kallt är det nu med men en otroligt fin solig dag! I morgon är det fredag, så veckorna går! En skön torsdagskväll på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll i stugorna. Skrattande

Hoppas allt är bra, eller bättre med er. Nu är snart semesterveckan slut.

Jadå hostan har gett med sig, men det blev inte mycket sovande förra veckan. Ägnade stora delar av nätterna till att dricka te, hosta och slötitta på tvn.

I tisdags var jag chaufför åt min dotra och yngsta barnbarnet. "Lillpludan" skulle in till ögon för en kontroll, hon har ett litet hängande ögonlock på ena sidan. Allt var rätt bra, hon har som de flesta i båda släkterna ett byggnadsfel. Men synen var bra och någon operation av ögonlocket gör dom inte förrän hon blir lite äldre.

Har börjat sticka litet på årets julklappar (jo ibland förvånar jag mig själv och är i god tid) Oskyldig Men nu har stickat en och en halv raggsock till dotra (hon har önskat sig ett par, stickade av mamsen, dög inte med köpe Tyst) Nu först läser jag på banderollen att det är 85% ull…. Hm, hon var ganska allergisk mot ull i tonåren, det har blivit bättre, men, nåja det är fler i familjen som kan ha dem. Jag stickar de färdiga, sen får det bli ett par till, hinner jag ska det bli fem-sex par "raggisar" i jul. Och några halsdukar och sjalar.

Jodå jag är inne och lusläser allt som skrivs här varje dag, Bilden tog jag den 3 oktober i år. den krukan satte vi aldrig något i i år. Så det är självsått från förra året.

Önskar alla en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻