Tolkningshjälp
Mads, är inte helt rask i toppen men gör ett försök. Min spontana känsla är att det här rör sig om en djup vänskap som inte handlar om kärlek av det nyförälskade slaget. Sviten pentagram/ mynt visar att det är en relation som står sig och inte är en hinlastormande vild sak utan här är det stadiga rejäla grunder vi har. Mynten visar på att det är stabilisering på gång, positiv till din fördel kanske av ekonomisk art. Kärleksparet handlar om långvarig relation eller längtan efter det. Kan vara kärlek eller djup vänskap. Som jag skrev tidigare är min känsla att det är kärlek av djupare slag än kärleksstorm men det kan ju vänskapsrelationer också ha.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
testa bara
första var n6 De älskade
Just nu har du kärleken i sinnet , och känner dig älskad . 2 i mynt . känner du att kärleken på verkar ett annat liv som du levde innan, kanse inte träffar vänner lika offta .
mynt prinsessa.
men du känner dig säcker i slutet änd¨å i de val du gjort
är ny på detta så jag vet inte hur mycket man ska skriva
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för era tankar och tolkningar.
Jag tror det här kan bli en stadig kärleksrelation, men inte galet himlastormande utan trygg och säker och på riktigt :).
Kram kram
Amor Vincit Omnia
Lycka till gumman <3
*Kärlek & lycka*
#4 Tack fina ! Kram <3
Amor Vincit Omnia
Mads, en relation med kärlek djupare än nyförälskelse är inte fy skam, oavsett om det är vänner emellan eller mer amoröst slag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
# 6 Absolut inte, djup fin kärlek är absolut mer än okej :) Oavsett om det är vänskap eller mer. Relationen jag la för är en människa jag gärna är mer än vän med.
Kram
Amor Vincit Omnia
VI - The Lovers
Detta kan röra sig om ett val från din sida, ett val som just har med denna relation att göra. Att det är upp till dig om det ska bli ett mera varaktigt och manifesterat förhållande.
Två pentagram
Detta kort kopplar jag till en stor förändring mht frågeställningen. En fysisk förändring som måste ske om det ska bli som du vill. Jag känner "fysisk" som att det gäller en plats, byte av plats. En flytt. Det kan ju vara flytt/byte av jobb eller flytt/byte av bostad.
Frågan är hur sjutton detta ska ha betydelse i ditt förhållande.
Prins i pentagram
Kopplat till föregående kort så håller vi oss till det "fysiska" och "jordiska". Men här sker en slags frigörande av den jordiska energin på ett annat sätt, ett nytt sätt. Nu vet jag inte vad han sysslar med men om han inte har tummen mitt i handen så skulle jag be honom om hjälp med något fysiskt.
Jag förnimmer att du kommer bestämma dig om hur DU vill ha det vid detta tillfälle, och då blir det som du vill.
Blev du klokare??
Kram!