Tarot iFokus

Tarot

Etikett: tolkningar
Läst 1235 ggr
Pam89
0

Hej! Kan ni hjälpa mig?

Jag är mycket förvånad över att jag mina två senaste läggningar har fått upp samma kort och jag antar att det är chocken som gör att jag inte kan tänka alls och kommer inte alls fram till vad det kan betyda!

Korten är page i stavar, konung i stavar och 2 i stavar och frågan har varit rent allmänt.

Kan någon hjälpa mig svara på detta?

Kram

Skogshumblan
0

Hur menar du rent allmänt? Är lite svårt att hjälpa dig om du inte preciserar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

liawilson
0

vad som händer tiden framåt,rent allmänt?

*Kärlek & lycka*

liawilson
0

det ser ju uppenbarligen ut som det har med arbete att göra..

*Kärlek & lycka*

[GunillaR]
0

Det är alltid bättre om man ställer en mera specifik fråga. Om man vill veta mera allmänt så kan man ju ställa frågan, vad är viktigt för mig att tänka på just nu?

Bara Anna
0

Mitt personliga intryck är att det finns en ny möjlighet för dig att kunna starta eller ta upp igen något som du verkligen har brunnit för tidigare och som du kunnat utföra rent intuitivt. Du står och funderar: Ska jag våga, eller inte? Kom ihåg att bara för att tillfällete erbjuder sig behöver du inte säga ja! Page står för nystart eller budskap och Kung för att föra vidare sin kunskap. Men även att släppa taget om något som är färdigt.

Om detta inte ringer någon klocka så föreslår jag att du plockar fram dessa kort igen, lägger dem framför dig och blandar resten av korten och frågar: "Vad behöver jag veta angående betydelserna av dessa kort?". Du kan även försöka att strunta i vad korten borde betyda och faktiskt titta på själva bilderna. Beskriv dem bokstavligt och lyssna noga på vad du säger/skriver där. Kanske kan du få någon ledtråd där?

Och jag måste fråga, hoppas du inte tar illa upp?! : Jag FÖRUTSÄTTER att du blandade tarotleken ordentligt mellan läggningarna?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Pam89
0

Jo jag frågade om hur den kommande dagen skulle se ut och frågade samma ett par dagar innan. Jo jag blandar alltid både före och efter en läggning pluss att jag stoppar i korten som jag fått upp en och en i leken på lite olika ställen om ni förstår vad jag menar. Blev bara så paff när det kom upp samma kort på raken :o

Mads
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

När jag får upp samma kort två gånger i rad så är det ju något just de korten har att säga mig. Har hänt flera gånger :)

Amor Vincit Omnia