Snackis - 25 september
Här lyser solen och det verkar vara en värme som kommit in. Det var milt och skönt igår när jag var ute på promenad. Så skönt som det kan vara när hösten är varm. Enligt väderprofeterna så ska vi i "södern" få 20-gradiga temperaturer nästa vecka. Sköööönt 
Jag har varit lite down nu senaste dagarna, förmodligen eftersom jag haft en förkylning som stått och spänt, men idag känns det faktiskt lite bättre.
Jag har också börjat med D-vitaminer idag och ska ta dessa tills vårdagjämningen. Hur är det med er, tar ni extra vitaminer på vinterhalvåret?
25:e - jissus, jag har inte betalt mina räkningar. Ähhhhh det gör jag ikväll.

Goddagens! Här är ljummet i luften ute. Ingen sol men det kan man överleva. Tiden går fort. Hänger inte med. Det var ju nyss fredag …
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Här har också varit fint väder, jag bor ju oxå i Skåne fast närmare Blekinge hållet. Vi har varit ute i trädgården idag och plockat in trädgårdsmöbler och fyllt på div. skit i släpet som jag ska köra till tippen med imorgon.
Jag äter också vitaminer och mineraler, Speciellt på vinterhalvåret märker jag att kroppen behöver det mest. Jag brukar dricka Mivitotal som jag köper på hälsokosten. Blir faktiskt mycket piggare och sötsuget som jag hade innan har försvunnet. Har faktiskt gått ner 17 kg sen jag började med Mivitotal och jag tror det beror på dels att tröttheten försvunnit och att jag inte har sötsuget kvar för jag har inte ändrat kosten något märkbart. Däremot orkar jag med mer så det har nog blivit lite fler promenader.
Jag tror många hade mått mkt bättre om de hade ätit lite kosttillskott för maten vi proppar i oss idag innehåller inte särskilt mkt näringsämnen och definitivt inga mineraler.
Medarbetare på Tarot
# 2 - Jag provade Mivitotal en gång då jag samtidigt gick ner i vikt, jag mådde mycket bra men om detta var pga den ändrade kosten eller motionen eller Mivitotal, vet jag inte. Kanske en kombination av alla tre.
Jag ska sätta igång med en viktminskning igen så snart vi får värmen fixad i huset. Man blir ju lätt lite frusen, speciellt i början. Bra att du påminde mig om Mivitotal!