Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1076 ggr
[GunillaR]
0

Snackis 22 september

Lyssnade precis på väderrapporten och de lovar en period med fint väder! Kan ni tänka?! Vi blev ju snuvade på sommaren så några fina höstdagar kan ju vara på sin plats. Jag som inte har någon värme i min lägenhet välkomnar ju varje grad över 15 och varje liten solstråle.

Det bjuder ju också till en promenad eller varför inte en cykeltur.

Man tackar och tar emot Glad

Har dragit på min någon förkylning, men det verkar inte vara någon dunderförkylning utan någon lättare variant. Det var nog mina förkylda barnbarn i söndags ;-) Jag fick en liten basselusk från dem.

I morgon är det höstdagjämning, sen blir dagarna kortare än nätterna, huga!!

Mads
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är barnledig tills imorgon och vad gör man då ? Jo, man städar och tvättar såklart :) Sååå spännande. Har nu tagit mig en tur nerom stan och köpt mig en ny plånbok. Städa lite till sen ska jag minsann bara mysa ikväll. Glad och upprymd över en tarotläggning igår som gör att jag mer pirr i magen ser fram emot kommande månader ;)

Krya på dig Gilla !

Kram på er / Madde

Amor Vincit Omnia

christel70
0

Ja det där med barn och baciller…. Jag jobbar ju på dagis och precis i början på ny termin och framför allt på hösten när det börjar nya barn så sprids det alltid nya baciller som man ska vänja sig vid.. Jag har dragit hem ngt virus som inte vill släppa taget. Själv har jag klarat mig utan att behöva bädda ner mig men både min dotter och man har varit sjuka. Min dotter har varit sjuk i 3 omgångar här hemma och jag börjar bli ganska trött på det nuObestämd

Såg också att det ska bli bättre väder till helgen så då får man väl ta det sista rycket i trädgården.

Hi, hi Mads, jag städar och tvättar också idag! Hoppas din tarotläggning slår inFlört

Krya på dig, Gilla!Kyss Vila idag så du kan vara ute till helgen när det fina vädret ska komma!

Medarbetare på Tarot

[GunillaR]
0

Jag har faktiskt tagit det lugnt idag. Har suttit vid datorn och spelat in mp3-filer till en vän, ska lägga dem på en usb-sticka. Är inte teknikens värld helt underbar ibland!?

Men nu får jag kanske lyfta på ändan så att inte stolen växer fast. Flört

Städa - ja……….om man skulle ta en tango med snabeldraken………i morgon Cool