Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-tillbehör
Läst 3045 ggr
[Momiji]
0

Förvaring av kort

Undrar lite hur alla här förvarar sina kort. Själv har jag min(som jag använder) i en sån här låda Glad

powerofthebass
0

har mina lekar i ett skåp , med olika kristaller i

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Silent_Hill
0

Jag har mina i sin orginalask på en byrå tillsammans med andra saker som hör till t.ex spelkort som jag också spår med, rökelseställ och rökelser, massor av olika ljus osv.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Mads
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina ligger i vars en hög på min stringhylla i vardagsrummet med kristaller ovanpå :)

Amor Vincit Omnia

Anna S
0

Har lite ångest över min lek som låg i min tygväska under en hemfärd på motorcyckel i spöregn…

Fick lägga korten under press mellan mina Lexikon för att rädda dem på bästa sätt,dom ser lite härjade ut nu.

I övrigt ligger de på en hylla i mitt kök/hobbyrum så att jag har dem nära och enkelt kan rådfråga dem när jag behöver!!

Jag får nog känna mig fram nu och bara önska att vi ska fortsätta med vårat fina samarbete trotts den omilda behandlingen,kanske vi kommer varandra ännu närmre??

Glad

Skogshumblan
0

Min minilek ligger inlindad i min brudnäsduk i ett träskrin som står på byrån i sovrummet. De andra tarotlekarna ligger i sina askar i en fin läderväska som hänger i klädkammaren. I den väskan har jag alla de lekar ( två) jag använder, mina tarotböcker och ett block & penna då jag behöver anteckna.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I detta vackra skrin förvarar jag mina tarotlekar. Det börjar dock bli för litet. En till lek får plats.Flört

Isa56
0

Oj, hrm Oskyldig Den lek jag inte använder ligger i en fin pappkartong, tillsammans med lite änglakort och andra kort. Leken jag använder ligger i en lila sammetspåse i en låda i min skrivbordshurts tillsammans med änglakort, runstenar och djurkort, spargris och ett smyckeskrin i silver där det finns typ strass. Vill ha dem lätt åtkomliga, de ska så att säga följa med i min vardag. Fast just nu ligger de ovanpå hurtsen.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻