Någon att öva på?
Hej! Jag har hållt på med Tarot nu tillåfrån i några år, men aldrig speciellt seriöst, därimot skulle jag vilja börja med det & inte bara lägga stjärnor för mig själv & har funderst på att gå på någon kurs i Tarot, men ofta kostar de väldigt mycket. Eftersom jag känner till korten någorlunda bra kanske det bara skulle räcka med någon att öva sig på.Så är det någon som vill ställa en eller flera frågor till mig för att jag på så sätt ska få veta hur mycket rätt eller (fel) jag faktist har så hör gärna av er. Antingen här eller på min mail: Liawilson@hotmail.se
Ljus & kärlek
Linnea
*Kärlek & lycka*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# 0 Hej Linnea & välkommen hit !
Jag kan personligen rekommendera Gunillas tarotkurs, vår Sajtvärd, som jag själv gick för ett par år sedan för att bekanta mig närmre med tarotkorten.
Tror säkert du finner någon här som vill bli övad på, om inte så får du gärna öva på mig.
Kram Madde
Amor Vincit Omnia
Hej! Tack för tipset! Då tar jag kontakt med henne.. Vad kul, bara att du skickar nått du funderar på, här eller på mailen så får vi se vad jag får fram=) som sagt, eftersom jag bara mest tytt mig själv är det inte alls säkert det stämmer det jag får fram, men låt mig prova=)
kramar
*Kärlek & lycka*
# 2 Bara prova på du, det är så man lär känna sina kort och lär sig lite på sin egen intuition och vad man får till sig.
Du kan få kika på hur det ser ut för mig på jobbfronten framöver ?
Kram
Amor Vincit Omnia
Vad kul! Jag ska kolla senare sen. Nu har jag min dotter som är vaken & jätte pigg, men så fort hon gått å lagt sig, antingen om hon somnar nu på förmiddagen eller sen ikväll efter 7, så fort det är lugnt så kollar jag=)
kramar
*Kärlek & lycka*
# 4 Ta din tid, ingen stress. Har själv en vild pojke på snart 4 som driver mig lite lätt till vansinne här med galen energi & trots ;)
Kram
Amor Vincit Omnia
Lia, välkommen hit! Säger som Mads, Gillas kurs är jättebra och nästan löjligt billig! Du får anmäla dig till våra tarotcirklar! Då får du öva & feedback.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
hej & tack. Kul att jag hittade denna sida. vart anmälar jag mig till tarotcirkl
*Kärlek & lycka*
Tarotcirkeln har vi med några veckors mellanrum. Vi har precis haft en så det dröjer två veckor innan nästa kommer. Men då kommer jag att fråga vem som vill vara med.
Vad gäller kursen har jag svarat dig i pm, och är du intresserad så får du höra av dig. Kursen har precis börjat men det är inga problem, du hinner fatt!
Välkommen hit Lia!
Du får gärna lägga för mig, hur ser det ut på kärleksfronten i höst?
TACK=) Jag ska kolla det amandla..kramar
*Kärlek & lycka*

Du får gärna lägga för mig.
Vad är viktigt för mig nu, vad ska jag fokusera på?
kram Ingela
Tack tack..kollar det=) kram
*Kärlek & lycka*
Om du vill öva på en till så kan du gärna få kolla kärleksfronten den närmsta tiden för mig också :)
absolut så fort jag får tid så kollar jag upp det..=)
*Kärlek & lycka*
Hej! Om du får tid så får du gärna kolla hur det ser ut för mig 1 år framöver :)
kolla hur det blir med min nuvarande relation ? kram
Vad kul att så många vill få hjälp att se lite vad som kan vänta. I fortsättningen kan ni hellre använda tråden "träningstråd 1" så att alla som vill kan få hjälpa er eller få hjälp och vi kan hålla allt på ett ställe. :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag låser tråden nu och hänvisar till "Träningstråd 1"