731 medlemmar - var finns ni?
Nu är vi så mycket som 731 medlemmar i skrivande stund.
Men det är inte många som skriver. Det är mest i "Dagens hälsningar" men det är ju egentligen inte något med Tarot. Fast det är ju jättetrevligt att få veta hur ni har det och vad ni ska göra med dagen. Så den behåller vi.
Men nu vill jag veta varför här är så lite intresse.
Är det något som saknas? Kanske ni vill ha igång olika slags diskussioner. Något speciellt ämne som kan lyftas fram? Kolla under Diskussionsgrupperna så kommer ni kanske på något som ni skulle vilja veta mera om.
Det är många som gått över till två mediala sajter och inte längre är aktiva här, och detta gör mig naturligtvis väldigt ledsen.
Om det fortsätter så här finns det tyvärr inget att göra än att lägga sajten i malpåse.
Ni får gärna skriva här i tråden om vad som saknas och vad som kan göras bättre så att sajten blir intressant igen.

Jag är ju ny här, har bara några veckor bakom mig. Är också med på flera andra ifokus-sajter, märker att det är ungefär samma människor här som där. Det händer inte så himla mycket på de andra sidorna heller.
Egentligen har jag upplevt massor som jag skulle kunna skriva om, men tvekar eftersom de flesta trådarna är såpass gamla. Känns lite konstigt att göra inlägg i en tråd som är över ett år
kan väl iofs starta nya, men är rädd för att vara tjatig. Ni har ju redan hunnit prata om väldigt mycket…
Var inte rädd för att starta en tråd även om det skulle finnas liknande diskussioner tidigare. Så tveka inte 
Tack, då kommer det nog lite undan för undan från mig! 
Här finns en medlem som ofta är inne och läser,men är ju inte alls bra på detta med Tarot och min kunskap för det är väldigt begränsad och då har jag inte så mycket att tillföra i ord.Men nog nosar jag runt bland trådar och försöker lära mig lite.
Allt gott till er 
# 5 - Jo, det finns en del som bara läser och aldrig skriver, och vi vill att ni även ska skriva och fråga, någonting då och då. För om man inte frågar du får man ju inte reda på något