Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarotlekar-våraegna-villha-visa
Läst 1387 ggr
Skogselva
0

Har letat...

… runt lite på sajten, men jag kan inte hitta något om det, även om jag har för mig att frågan redan kommit upp.

Vad hände med den där kortleken vi försökte göra förra året? Hur långt kom vi? Någon som har koll på var tråden ligger och kan knuffa upp den? Det vore kul att kolla igenom den. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[GunillaR]
0

Ja den där kortleken! Jag har så dåligt minne och kommer inte ihåg var den blev av.

Det var ju en rolig idé som vi kanske kunde ta upp igen!

Isa56
0

Tror det var rätt tråd jag puttade upp. Tungan ute Haha

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogselva
0

#1 Visst vore det kul om det kunde bli något av den? Om den så bara blir färdigställd och stannar på sajten.

#2 Ja det var det. Tack! Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[GunillaR]
0

Jag blev egentligen taggad igen att fortsätta. Tänkte att jag kunde faktiskt samla korten i olika mappar nu när de börjar bli till antal. Någonting att fundera över nästa vecka.

Skogshumblan
0

Ja det vore oerhört kul att ha en "egen" lek som vi själva gjort!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogselva
0

Vilken tur att jag kom att tänka på den igen. Då kanske den blir klar! Glad