Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 497 ggr
[GunillaR]
0

Torsdag 1 september

Godmiddag denna sensommardag.

Fast om man ser på temperaturerna så kan man lätt tro att man är två månader fram, i oktober. Det är kallt, ingen sol som värmer upp huset och jag fryser inomhus. Normalt brukar man ju inte börja sätta på värmen förrän 1 oktober eller 15:e, men nu är det faktiskt kallt så att det går in i lägenheterna.

Och så pratar man om global uppvärmning. Jag fattar faktiskt ingenting!

Jag har fått någon spänningsvärk i axlar/nacke/huvud och vete sjutton vad jag ska göra för att bli av med detta. Det är ju rörelser som ska till, det vet jag. Kanske man sitter och spänner sig när man fryser.

Nu ska jag ringa till husvärden och säga nu får de elda på. Lite i alla fall.

Hoppas solen lyser på er i alla fall. Här har den lyst nu en stund men nu kommer stora svarta moln och hopar sig, precis som vanligt.

Skrikandes

Skogshumblan
0

Hej hopp! Gilla, hoppas du blir av med din värk och får lite värme. Här har det varit kallt som attan men vilken fin dag det blev! Ska ta en skön eftermiddag i skogen med barnen idag. Mellis på någon solig plats med skogens alla dofter och sinnliga njutningar till hands! Men först ett varv med snabeldraken. En skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Ja snabeldraken skulle behöva en tango. Uj uj!

Skogshumblan
0

Gilla. Jag skulle vilja ha en självgående! Avskyr dammsugare men med småbarn så måste man ju använda eländet ofta….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Även med katt…………..

Men dammsuger man så får man ju upp värmen lite. Tungan ute