Söndag 28 augusti
Godförmiddag på er!
Hoppas att solen skiner på er. Den tropiska värmen vi hade i förrgår och igår har visst flyttat på sig för normala temperaturer. Här är det sol men med lite moln i kanterna så det kan säkert bli både det ena och det andra.
Jag ska tvätta i dag och tänker inte lägga ner så mycket energi på något annat. Inte något fysiskt betungande i alla fall :-)
Ha en bra dag 
Hos middag. Här är det uppehåll med små solglimtar. Ska ta hand om ren tvätt och förhoppnigsvis koka en omgång plommonmarmekad. Är helt ärligt inte sugen på något dera men man måste ju göra något om det ska bli gjort:p Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God kväller!
Fullt upp med städ, bakning och matlagning. Har deltagit i en liten seans och nu är jag trött. Det blir nog en tidig kväll för Elpida!
Det som var en riktig grådag sprack upp och nu har det varit riktigt fint. Fick mig iaf en liten prommis med vovven i solen
.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godkväller!
Hoppas att er söndag har varit fin.
Jag ska ställa mig vid strykbrädan nu och sedan blir det TV soffan för resten av kvällen.
Vi har haft ganska mycket sol nu på eftermiddagen trots att molnen snabbt drar förbi. I morgon skulle det bli regn hela dagen, ja varför inte när det har regnat hela sommaren……………
Ha en bra kväll!
# 4 - Härlig bild 
Tackar, det är vägen upp från stugan