Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1025 ggr
Skogshumblan
0

Lördag 27/8.

God morgon alla. Hoppas ni sovit gott och drömt trevligt. Strax ger jag mig iväg för att ta hand om mamma och de saker hon behöver hjälp med. Åker bara över dagen men det blir nog en lång dag. Hoppas ni får en skön dag och njut av värmen om den dyker upp hos er:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Har varit ute med kaninerna nu på morronen och myst på. Funderar på att ringa farmor och farfar och höra om vi kan fara ut till stugan, känner för ett dopp i havet Glad

Det blir visst att fara ut imorron istället. Hoppas bara det är lika bra väder då

Ha en trevlig dag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Oj vad det åskade i morse. Jag vaknade av en smäll klockan 6.15, då jag absolut inte hade sovit ut. Kom ju inte i säng förrän halv två inatt. Fick ju ha fönstret öppet pga värmen så det hördes ju ännu mer. Det var lögn att somna om, så jag känner mig lite seg just nu. Får väl bli en lilten eftermiddagslur istället.

Just nu är det lugnt, vindstilla men mulet och det kommer visst bli en och annan åskskur under dagen. Det blir säkert när jag ska ta en lur ;-)

För övrigt blir det staffli och målning som gäller idag. Bra dag för innesysslor Glad

Anna, så söta kaniner du har! Du vad står det i din signatur med de kyrilliska bokstäverna?

Ha en bra dag Glad

[Momiji]
0

Tack Gilla, dom är så fina så, synd bara att man inte riktigt ser Éires färger på bilden(hon är gul/svart japan wienertecknad)

Det är ett citat från en låt, "Det spelar ingen roll hur många gånger du blir nedslagen, det viktiga är hur många gånger du kommer upp igen" ungefär något sånt blir det. Är 7% ryss själv, så jag tyckte att det kunde vara kul att ha med det citatet på ryska Glad

Amandla
0

Godmiddag! Här är det kvalmigt, mulet och åskan kommer säkerligen under eftermiddag/kväll. Jag hade tänkt åka och träffa en kompis och hennes hundar, men vi skjuter upp det till imorgon när det ska bli svalare. Vi ska lägga spår och då får hundarna vänta i bilen, det blir för varmt åt dem idag.

Doris
0

God eftermiddag/kväll

Idag har jag varit kontrollant på metartävling här i Vaplan Inte så många som fiskade men jag tror alla hade det mycket trevligt tillsammans! vi hade försäljning av hamburgare korv och kaffe. Efteråt hade vi som hjälpte till smörgåstårta tillsammans.  Vädret har varit bra hela dagen,varmt men ingen sol.

Jag får önska alla en trevlig lördagkvällGlad

Allting är möjligt