Torsdag 25 augusti.
God morgon alla! Så var det torsdag igen. Här är en härlig höstdag och jag hoppas ni får en skön dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Gomorron!
Traskar iväg till bussen snart. Har hunnit mysa med ena kaninen och strängar om gitarren nu på morronen. Idag ska vi plåga den nya halvan av klassen då dom ska få vandra runt hela skolområdet och hämta och kolla upp saker. Dom ska även skickas till gymnasieskolan brevid våran skola och hämta saker. Själv kommer jag sitta vid älven hela förmiddagen för att se till så att dom hämtar vatten därifrån. Efter lunch blir det dock tyvärr ett av dom värsta spelen jag vet, kubb! Är inte dålig på det eller så, men jag har aldrig tyckt om det. Men hela klassen verkar vara galen i det, så man får väl offra sig då.
Ha en trevlig dag!
Godförmiddag !
Det åskade och regnade ordentligt tidigt i morse, men jag lyckades somna från det :-)
Det verkar som denna dag blir mulen och lite "skurig", men den får väl vara det. Jag har full sysselsättning med två nya målningar som ska grundas och en som ska skissas.
Ha en fin dag även om det regnar och åskar. I morgon är det fredag 
God eftermiddag!
Det har varit fint i 2 dagar och jag har jobbat ! Nu idag småduggar det lite, är grått och 14 grader ute! Jag har plockat lite svarta vinbär nu på eftermiddagen Jag ska göra rårörd saft så då gör det inget att de är blöta! Ska ta hand om lite tvätt som ska vikas och plockas undan.
Ha en bra fortsättning på dagen alla
Kram
Allting är möjligt
Godkväll får väl jag säga, det är så fuktigt i luften här att det lika gärna kunde regna. Idag har jag badat och klippt min mammas lilla pudel, min egen lilla tik har jag borstat, borstat och borstat. Fukten ställer till det i pälsarna nu, och vi vill ha utställningspäls på båda så det är bara att jobba på