Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 548 ggr
[GunillaR]
0

Onsdag 24 augusti

God förmiddag på er alla!

Solen skiner idag och jag funderar på att åka ner till stan och gå en runda på Malmöfestivalen. Får ju inte missa maten där. Jag har en favvo som heter creolsk kyckling, men man kan ju prova något annat i år, he he.

Håller ju på med en målning som förhoppningsvis ska bli klar idag, men den får vänta tills jag kommer tillbaka. Det är ju så trevligt med allt folk samt att gå och kolla på om där finns något halsband eller så, som man inte visste att man behövde Tungan ute

Ha en bra dag Glad

[GunillaR]
0

Då har man gjort månadens absolut mest ångestfulla uppgift - att betala räkningar. Man blir lika knäsvag efteråt och får verkligen ångest när man tänker på nästa år då jag får pension…………..

Men det är då det, Nu är nu. Tungan ute

[Momiji]
0

God eftermiddag.

Har haft en ganska intressant dag. Fick stopp i avloppet i duchen imorse(30 min innan bussen gick till skolan) precis när jag skulle skölja ut schampot. Halva toagolvet var fyllt av vatten. Så jag funderade på om jag skulle ringa hyresbolaget när deras kontor öppnade och be dom skicka vaktmästarn. Men jag var ju tvungen att ducha klart, och man måste väl lära sig någon gång, så på med en plasthanske och ner med armen i avloppet så var det fixat. Missade dock både frukost och hann inte fixa lunch. Tung skoldag då mot slutet då man blev hungrig, men maten fanns ju hemma, så det löste sig.

Ha en trevlig dag! Glad

[GunillaR]
0

# 2 - Ja hugaligen, det där är inget trevligt göra, rensa avlopp!!

Skogshumblan
0

God sen afton alla. Vilken dag. Allt har gått i ett men ändå känns inget betungande. Har haft barnen hemma som vanligt på onsdagar och nu i kväll har jag varit i dojon ( träningslokalen för kampsport) hela kvällen. Först som hjälpledare i barngruppen följt av träningspass med de andra vuxna. Svettigt och kul helt enkelt! Hoppas "sommarkilona" försvinner snabbt;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.