Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-allmänt
Läst 1289 ggr
[BigMama]
0

Vilket klingar bäst?

Om ni på två olika alternativ får "Lyckan" och "De älskande" - vilket skulle ni då välja?

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det beror ju på frågeställningen. För t ex "VI De älskande", så finns där ju fler betydelser än just "älskande".

Skogshumblan
0

Förstår nog inte hur du menar riktigt. Är de en läggning du undrar över? Isåfall är det lättare att hjälpa dig om vi får veta frågan eller vilka svar resp. Kort ska ge.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[BigMama]
0

Två "arbetsplatser"/ två svar. Lyckan låter ju i första hand som väldigt positivt, men kan ju också innebära det motsatta, så det kan gå som det vill. De älskande som att man träffar ngn på jobbet, eller att jag behöver göra ett val? Det är väl just de älskande som sätter mest griller i huvudet.. Och det var huvudet jag inte fick använda! Förvånad

Maggan71
0

"De älskande" i jobbsammanhang skulle kunna tolkas utifrån dualiteten, dvs samarbete. Till exempel. *ler*

Jag letar själv efter annat jobb, men har i nuläget inte lyckan att ha ett par att välja på… *skrattar*

Hoppas att du får fler svar i tråden och att du kan bli lite klokare - utan att använda skallen i onödan! Flört

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag håller med # 4 i betydelsen om "De älskande" jobbsammanhang.

Men detta är jättesvårt att säga eftersom jag inte vet vad du lägger för. Har du fått två erbjudande om jobb och inte vet vilket du ska ta?

Skogshumblan
0

Säger som jag sagt innan, och som Gilla är inne på att det är jättesvårt att tolka om du inte skriver mer information. 
MEN jag skulle inte tolka något av korten som sämre utan gått mer på magkänslan, vilket kort känner du själv är det som lockar mest?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[BigMama]
0

#4 #5 o #6:

Spontant reagerar jag positivt på "Lyckan", Lycka är ju lycka Glad och det handlar om att mer stå på egna ben och starta eget.

Medan det andra jobbet handlar om att vara anställd, och med den trygghet det innebär. Ser ingenting i det jobbet som skulle innebära samarbete, mer än med sina potentiella arbetskamrater då.. Är lyckligt gift och har inte just behov av ngn löööv-story heller.. Flört Men de älskande känns också positivt.. juh..