Tarot iFokus

Tarot

Etikett: tolkningar
Läst 1089 ggr
[Sicali83]
0

Någon som kan ge lite råd?

Jag lägger en stjärna då och då för andra och det brukar oftast stämma hyfsat, men jag kan inte lägga för mig själv.

Nu har jag hamnat i en vägkorsning i livet där jag verkligen inte vet vilken väg jag ska ta. Hur jag än funderar så vet jag verkligen inte vilken som är lämpligast och det är verkligen viktigt att välja rätt väg. Finns det någon här som, när tid finns, skulle vilja lägga en stjärna och ge lite tips eller råd om vilken väg det lutar åt?

Pagan
0

vad synd att du är lite sen till tarotcirkeln. vi hade en tråd ang detta och fr.o.m igår så kör vi som är aktiva på sajten igång den. Så just nu är vi nog alla lite överhopade redan.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sicali83]
0

#1# Oj, ja det var väldigt tråkigt. Rynkar på näsan Förstår att ni har fullt upp.

[GunillaR]
0

Visst kan det vara lite svårare att lägga för sig själv eftersom känslor och tankar lätt kan "ta över", men försök i alla fall. För kan du lägga för andra och detta fungerar så ska du kunna lägga för dig själv också, det gäller bara att "skuffa iväg" känslorna.

Skogshumblan
0

Kan bara instämma i att det är svårt att lägga för sig själv eller någon man står nära. Säkert en övningssak som Gilla skriver.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
0

Sacali; Fast å andra sidan….om du skulle fastna i din tolkning så kanske vi kan ta oss tid, hjälpas åt och ge lite nya perspektivFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sicali83]
0

#5# Det hade ju förståss också varit till stor hjälp :) Jag har inte lagt för mig själv på länge för det blev alltid fel men jag ska göra ett försök och så fråga här sen om det blir konstigt.

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gör så Sicali!

Lotta 11b
0

Har problem att tolka svaren som korten ger mig, det ändrar sig hela tiden från vecka till vecka även om jag använder mig av samma frågeställning.

När jag lägger för andra så brukar det gå bättre, vet inte om jag tolkar för mycket ..

Det är om kärleken som kan vara svår att tyda

Finns det någon som vill hjälpa mig??

Lotta

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 8 - Eftersom du själv ändrar dina förutsättningar under tidens gång så kan det ju vara därför som svaren inte blir samma även om du ställer samma fråga.

Kanske du skulle vara med i Tarotcirceln Flört