Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 747 ggr
Skogshumblan
0

Måndag 22 augusti.

God morgon och välkommen till en ny vecka. Hoppas ni haft en bra helg och vecka som var. Själv har jag haft en bra vecka då jag fick rå om mamma lite. Inte lätt när mamma är van vid att vara den som tar hand om andra men nu är helt beroende av andra… Hann göra Göteborg lite och "råkade" då gå in i Regnbågen ( "new age-butik) och kom ut med en tarotlek & en sten. Skulle bara titta på vad de hade i butiken men den där leken _ville_ bara mig något! Lika så stenen. Den rodoskrositen skulle jag bara ha, så vacker. Sen var det ju helt rätt egenskaper så någon på andra sidan ledde mig rätt. Ska strax öppna leken och "bonda" lite. Ha en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Maggan71
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag!

Var ligger Regnbågen? Jag ska själv till Gbg i september och det lät som en butik jag vill besöka. :-)

Åter på jobbet idag efter 3 veckors härlig semesterledighet. Fullt ös i vanlig ordning…

Har varit rökfri hela semestern - och fortfarande! *stolt*

Ha en bra dag, alla goa!

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Skogshumblan
0

Maggan, så härligt att du kämpat bort rökat! Heja dig! Regnbågen ligger på Haga nygata, det är en charmig gågata med små butiker. Lättast är nog att du själv kollar in var den ligger. Men man kan gå från centrala stan dit eller som jag helst gör. Kommer från Linnégatan och går mot centrala stan genom Haga. Håll hårt i plånboken bara;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag och välkomna tillbaka både Maggan och Skogis Glad

Ja denna vecka började med regntunga moln…………… Och så var det så fint igår, varmt och soligt.

Jag ska idag börja på en ny målning, ett tävlingsbidrag i temat "höstkänsla". I sista minuten kom jag på vad jag skulle försöka bidra med. Typiskt va!! Så nu gäller det att måla så färgen stänker Tungan ute

Blir den bra och jag bestämmer mig att delta, så får ni se den Flört

Annars får jag önska er alla en bra måndag. Det känns liksom som att detta är början på höstterminen……..hm…..Obestämd