Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 787 ggr
[GunillaR]
0

Söndag 21 augusti

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag!

Jag hoppas att solen lyser på er, här i Malmö lyser den just nu ifrån en blå himmel. Knappt så att man tror det är sant.

Idag ska jag vila mig och inte vara produktiv på något sätt. En cykeltur i detta väder kan ju vara fint.

Ha en skön söndag Glad

Isa56
0

Godmiddag Gilla och alla andra Skrattande

Ja, solen skiner och det är härligt ute. Blir nog hammocken med en mycket spännande bok. Tungan ute En mugg kaffe och en liten bit mörk choklad.

Önskar alla en trevlig söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Momiji]
0

God förmiddag!

Tvättar hela dagen eftersom kaninerna fick för sig att pissa på alla täcken och kuddar. Det regnar fortfarande så jag kan inte gå ut med dom, så det är väl deras hämd för att jag hållit dom inne i 1 vecka.

Har även varit iväg och införskaffat allt som behövs för den nya terminen som börjar nu imorron. Fick även veta att en tjej från min parallellklass under gymnasiet(jag gick musik och hon bild) ska börja samma utbildning som mig. Så nu kommer vi gå en termin tillsammans, min sista och hennes första Glad

Resten av dagen tillbringas väl i tvättstugan och framför TV:n med nån bra film.

Ha en trevlig dag allihopa! Skrattande

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja här var det dramatik i eftermiddags. En polishelikopter cirkulerade kring mitt hus under en halvtimme i eftermiddags. Ett tag stod den väldigt lågt och hovrade över parkeringsplatsen, se bild.

Det hade precis skett en skottlossning i stan och förmodligen så var detta spaning efter gärningsmännen. Förmodligen en uppgörelse mellan kriminella……………

Jag hade precis satt mig på balkongen med en kopp kaffe och skulle njuta av lugnet och solen denna fina eftermiddag, men inte blev det särskilt lugnt med denna helikopter dundrandes………

[Momiji]
0

Här har vi haft 5 ambulanser på eftermiddagen. Mycket som händer idag då.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med nytvättad kudde, täcke påslakan och lakan. Sen är det bara att fara till skolan igen imorron