Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1451 ggr
nillanb
0

Fredag 19 augusti

Godmorgon på er allesammansGlad

Här hänger tunga regn moln över oss, och det är andra skoldagen för dottern (oj så svårt det är att få upp henne itid)!

Det är svårt att vänja sig vid vardagslivet efter ledigheten, jag tycker alltid att första veckan sambon arbetar är knepig, känner mig nästan som en singel som får manligt besök till helgenTungan ute( han arbetar på olika platser i landet).

Har fått en ny medicinering som jag hoppas på nu Humira som jag ska injecera hemma (skönt)!

Isa skönt att du äntligen fått en diagnos!, även om du vet att du behöver smörja med steoridsalva 2/år. Önskar dig god bättringKyss

Ha en fin fredag allesammans!

”Att svika sig själv för att inte svika någon annan är icke desto mindre ett svek.
Det är det största sveket.”

(NEALE DONALD WALSCH i boken ”Samtal med Gud bok 3”)

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag! Ja idag är det tydligen de tunga skyarnas dag. Men igår var det ju fint och varmt Glad

Jag ska tvätta i eftermiddag så jag hoppas det inte öser ner på min och min tvätt. Man får väl springa mellan skurarna.

Håller också på att fålla gardiner som jag köpt på rea på Jotex. Skickar bild när det är klart.

Måste köpa mer sytråd och ska försöka hinna innan tvätten - puh!

Ha en skön dag och glöm inte att mysa ikväll Glad

Amandla
0

Morrn da! Sitter och äter min brunch, sover ofta länge så jag kan väl kanske inte kalla det för frukost. Jag ska också tvätta i eftermiddag, jag ska också bada, föna och klippa min mammas toypudel för hon (och jag och mamma) ska på utställning imorgon. Å så ska jag åka och köpa blommor för ett presentkort jag fick när jag fyllde år, behöver något nytt till entrén. Kanske murgröna och nåt mer… :-)

[Momiji]
0

God eftermiddag!

Har varit ute och rännt på stan idag. Bibblan har utförsäljning på böcker så jag köpte 10 st för 50 kr Skrattande

Hämtade även hem min fiol som varit inlämnad på lite service.

Här regnar det fortfarande(som det gjort senaste veckan) och kaninerna sitter i sina burar och tjurar för att vi inte kan gå ut till parken och skutta  omkring.

Eftermiddagen ska spenderas med glass, ost, kex och film och imorron ska jag äntligen få träffa min klasskompis igen(hon bor i dalarna och jag i norrbotten, så blir det när man läser på folkis) för första gången sen sommarlovet började. Det är ju inte riktigt samma sak att sitta vid datorn och skriva till varandra som att sitta och prata, så det ska bli skojsigt.

Ha en trevlig dag allihopa Glad