Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1236 ggr
[GunillaR]
0

Onsdag 17 augusti

God förmiddag!

Jag har sovit sååå gott inatt efter gårdagens ommöblering. Men jag är väldigt öm både här och där idag, ungefär som jag blivit överkörd av en ångvält. Men det går över :-)

Växlande solighet med någon regnskur är väderrapporten för idag. Paraply medtages alltså.

Idag ska jag måla, sitta still och måla…… Glad

Ha en bra dag!

[Momiji]
0

God middag!

Kaninen är nu frisk efter att ha fått sprutorna hos veterinären igår, så jag har fått sova ordentligt och är på mycket bättre humör än jag varit dom senaste dagarna.

Ska nog iväg och köpa en ny kamera idag. Eftersom nya batterier till min gamla kamera kostar över 500 kr att beställa

Amandla
0

Jag har haft en klipphund (klipper hundar åt andra), en gammal pudelfarbror på fjorton år. Han börjar bli trött, han låg ner mest hela tiden och det funkar eftersom han klipps ner med klippmaskin. Flera små tupplurar blev det <3

Nu ska här städas, få se om jag får fart på tonårssönerna? Det är nämligen de som sköter golven här.

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Dagens!

Lite trött så här i slutet av jobbardagen, möte, jobb, Zumba på lunchen och snart lite ärende ner på stan. Ikväll väntar begravning av liten hamster, Zumba, en liten healingstund och sedan.. sova!!!

Ha en fortsatt god dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus