Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1055 ggr
Elpida
0

Måndag 15 aug

God morgon!

Sitter här och blir stelare och stelare i ryggen… Var på ett convention igår och gick på 5 pass. Med tanke på hur min kropp fungerar borde jag haft vett att ta det lugnare men det är ju så himla kul!!!! Två afroinspirerade pass med inslag av House i det ena och kampsport i det andra, ett Zumbapass, ett poweryogapass och ett corepass. Det blir nog till att knapra lite antiinflammatoriskt och dricka älgörtsthé ett par dagar..

Måndag igen och det är bara att köra igång, jobb, husvisning och sedan,… sofflägeCool.

Ha det så gott och hoppas ni inte regnar bort!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag elpida och alla andraGlad

Hoppsan Elpida är det allt eller inget som gäller för dig!..FörvånadStackare jag sänder lite ljus åt din stackars rygg och önskar att du vilar den lite nuKyss

Usch vilket regnväder det känns urtrist idag, men jag får väl se till att få lite tåkigt arbete gjort.

Önskar er alla en bra dag!

Skogshumblan
0

God middag!

En regning grå dag har anfallit här:)
Hoppas ni alla får en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Men oj då Elpida vad du tar i Tungan ute

Du kan gärna skicka lite energi till mig så jag får röra på mig jag också. Fast å andra sidan så har jag farit upp och ner på stolar nu några dagar med gardinbyte och lite annat här i lägenheten.

Det regnade väldigt kraftigt igårkväll och jag var nära att skriiiiika, neeej jag vill inte ha mera regn!!! Men vem skulle lyssna? Så jag skrek inte. Men regnet flyttade sig lite norrut och ställde visst till det i Göteborgs-området.

Enligt den lokala väderleksrapporten så fanns där ord som "uppehåll" och "lite solglimtar". Och faktiskt så ser det lite ljusare ut nu i molntäcket - eller??

Jag ska ta en liten cykeltur idag. Känner mig bättre än igår men inte helt bra. Har nog fått en liten lätt förkylning och är ganska trött. Men lite uteluft kanske kan pigga till lite.

Annars är här inte några fritidsproblem, nej tvärtom så har jag så många idéer och projekt så jag inte vet i vilken ände jag ska börja - puh!

Ha en bra måndag  - hoppas inte ni regnar bort Glad

Skogshumblan
0

Ush vilken helg det varit.

Känns som allt och inget gått åt fanders. Först fick jag ett rejält utbrott av min herpes som gör att jag ser ut som en sjöelefant ( så stora utbrott har jag haft två i hela mitt liv och båda de gångerna har jag varit hyperstressad innan), sen brakade det till rejält mellan min nära vän och hennes karl ( han dricker och snetände) så jag fick slänga mig till henne och stötta henne igår så hon kunde göra det hon skulle utan att braka ihop fullständigt och igår lade min mammas höft bokstavligen talat av. Behöver jag säga att jag är så stressad att jag inte ens orkar känna efter om jag lever?
SÅ nu känner jag att det får vara nog med elände, jag ska åka och ta hand om mamma ett par dagar och ser fram emot att de jobb jag sökt hör av sig och vill ha just mig. Det är det minsta jag kan få som plåster på såren av universum  tycker jag! Oskyldig

Ha en fortsatt trevlig måndag och vecka, jag ska försöka få till det där också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

God eftermiddag.

Är hemma och har min andra husdjurstimme. Har sett till att få 2 sånna per dag nu när ena kaninen är sjuk. Så nu sitter jag och lurar i henne så mycket vätska jag bara kan. Morotspuré och allt möjligt. Ska fara iväg om 30 minuter igen men skulle egentligen vilja stanna hemma hos kaninen(eftersom i slutändan är hon mitt ansvar och jag måste se till henne eftersom ingen annan kan göra det).

Annars värker ryggen efter att jag har dragit omkring mormor i rullstol på stan hela dagen och jag är på allmänt dåligt humör. Hoppas på en bättre morgondag med en frisk kanin

[GunillaR]
0

Men oj då vad det händer mycket kring dig nu Skogis! Vad kan detta betyda? Fast ibland blir det så. Man brukar ju säga att en olycka sällan kommer ensam.

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skogis, efter regn kommer solsken säger man ju och det är precis vad vi önskar dig av universum nu!!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus