Söndag 14 augusti. Så
God förmiddag. Så var det söndag igen. Här är mulet och regnigt. Ush, vad tog solen vägen? Önskar er alla en skön dag, oavsett väder och vind
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag !
Ja, ja undrar samma sak, trodde det skulle bli lite sol idag, men det ville tydligen inte vädergudarna.
Känner mig som jag är på väg att få förkylning, det bara kom över mig i gårkväll. Tror jag kryper ner under täcket en stund till.
Gilla , ush det låter inget vidare. Krya på dig!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Det kan vara en sådan där en-dagsfeber, hoppas det.
Nu har jag i alla fall vilat mig men nu får jag röra lite på mig och käka lite lunch. Det blir inga större aktiviteter idag.
Solen har faktiskt börjat titta fram lite blygsamt i en liten glipa mellan molnen. 
God eftermiddag.
Här utanför Hörby har vi sol och riktigt skönt väder. Super att kunna hänga ut tvätt igen…
Gilla, sänder lite stärkande ljus till dig om du vill och hoppas att du snart mår bättre.
Ha det fint idag alla som tittar in.
// Danda
Ja här har det inte blivit någon sol.
Men jag känner mig faktiskt lite bättre nu. Har vilat, målat lite och läst bok.
Nu ska jag titta på Zlatan på TV. Skulle gärna vilja vara på plats på Swedbank Stadium förståss. Vad det handlar om? MFF vs Milan 
Jag hade planerat för sol. Hade planerat en hel dag i trädgården. Men när jag vaknade hörde jag regnet mot taket och det har fortsatt genom hela dagen.
Så jag har haft en "orkar inte göra något" dag. Jag som brukar älska regndagar, men jag var så inställd på sol.