Lördag 13 augusti
God förmiddag denna lördag!
Jag hoppas att vädret är bättre hos er, för här är det tunga grå moln som råder. Man blir ju snart deppad av detta usla väder. Kallt är det också i lägenheten. Ja, i alla fall kallare än jag är van vid. Men det regnar i alla fall inte idag, så man kanske skulle göra de ärenden som inte blev gjorda igår.
Jämmer, jämmer!
Som sagt, hoppas solen skiner på er 
God middag Gilla och alla andra. 
Ja, vädret, det vet i sjutton vad det ska av det. Solen tittar fram ibland och det blåser rätt kraftigt här.
Idag blir det tvätt och lite städning.
Igårkväll satt jag ute en stund vid 11 tiden och tittade på månen. Då var det helt stilla och månen lyste så klart. Jag tycker det är skönt att gå ut en liten stund innan jag lägger mig, det är precis som att jag kommer till ro och sover bättre.
Att sitta en stund ute i mörkret och tystnaden och släppa dagens stress och måsten är rogivande, sen får grannarna tycka vad dom vill. 
Önskar alla en härlig lördag oavsett väder.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Go middag vänner. Här är det en jättefin dag med sol och lite lagom höstkänsla. Tvätten torkar bra blåsten :) Ska ta hand om tvätten och i eftermiddag väntar ett par timmar med en vännina. Ska bli kul att ses igen, vi har haft fullt upp så det har mest varit telefonprat i sommar:) En riktigt skön lördag på er!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväller!
Det blev ärenden på stan och sedan blev det "gardinaktiviteter". Kände att jag var tvungen att ändra gardiner i vardagsrummet och köket, så det var bara att sätta igång. Nåja, nu fick jag ju lite träning med upp och ner på stolen - bara bra 
Sen har jag skissat på en ny idé till målning. En liten ledtråd är den ultimata skönheten. Detta blir en utmaning 
Ja Isa, att sitta en liten stund och titta på stjärnorna och himlen är mycket avstressande. Jag ska absolut ta upp den vanan igen. Det räcker med fem minuter. Att släcka ner och sitta på balkongen i mörker - det är väldigt välgörande och avstressande.
Tyvärr har jag inte sett någonting av månen denna helg med alla dessa tunga moln. Hoppas verkligen att det skingrar sig i morgon.
Ha en skön lördagskväll