Fredag 12/8
Godmorgon allesammans. 
Sol ute, och jag har snart klarat av första jobbeveckan efter semestern. Och fy vad segt och stelt det varit, mina fötter har högljutt protesterat mot skyddsskorna.
Men de börjar ge med sig nu. Bara 6 timmar idag, skönt.
Är det någon mer än jag som har problem med att skriva inlägg? Märker att det är reklamen som ställer till det för mig, när den strular (och det gör den ofta) så funkar ingenting för mig här. 
Ha en skön fredag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God förmiddag!
Segt första veckan kan jag hålla med om. Jag har varit halvdöd på kvällarna och däckat i soffan, supertrevligt sällskap..
. Hur har det gått med dina händer Isa??
Jag har inte problem med att skriva inlägg, däremot får jag logga in mig två ggr på raken för att komma in ordentligt - mycket konstigt!
Hoppas ni får en fin fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej Elpida.
Ja man har varit ett riktigt trevligt sällskap för familjen, Hehe 
Aha du loggar in en fot i taget då? 
Mina händer har varit bra under semestern, nu börjar blåsorna komma igen. Men på tisdag ska jag till hud, så då får vi se vad dom säger. 

Japp, man kan ju inte hoppa i med båda fötterna samtidigt
.
Kan man koppla ihop sol och värme med bättre händer kanske..? Du får begära sådana där solresor för att bota händerna under vintern.. typ 2 - 3 ggr per vinter skulle väl funka…
. Behöver du någon som hjälper dig att hålla reda på dig på resan så kan jag absolut ställa upp!!!
"Du har alltid två val"
Goddagens tokiga gänget;) Här skiner solen och det blev en fin dag trots kylan i morse. Ska försöka få lite tvätt gjord idag. Tror jag vågar hänga ute:) Ha en skön dag alla och trevlig helg ifall vi inte ses över helgen.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag på er goingar 
Isa, vilken fin bild med höstfärger.
Vi fick ju dra med ett dagsregn igår och just nu verkar det som att det inte regnar men himlen är i alla fall ljusare idag, så lite hopp finns där att man kan vistas ute utan paraply. Behöver köpa hem lite konstnärsmaterial idag så jag ger mig iväg på stan lite senare.
Jag önskar er alla en fin fredag - glöm inte att mysa ikväll!
Hej skogis.
Trevlig helg själv.
Elpida, jag tror jag är allergisk mot jobb.

#6 Hmm tycker jag brukar få en släng av den åkomman själv ibland…
"Du har alltid två val"
Gomorron, eller god förmiddag.
Bara 1 vecka kvar innan skolan börjar nu och morgonen har spenderats framför TV:n med ena kaninen. Egentligen hade jag tänkt att dagen skulle spenderas instäng i lägenheten(vaknade på helt fel sida imorse) men nu skiner solen genom molnen och det är 21 grader ute, så jag ska bege mig iväg till musikaffären och skaffa nya strängar till fiolen och gitarren. Kanske ett nytt staffli också
Ha en trevlig dag!