Nu har jag bestämt mig!
Sedan några månader tillbaka har jag levat i lite oro över framtiden eftersom hyresvärden ska genomföra stambyte i husen här i området. För min trappa kommer det bli någon gång nästa sommar/höst. Och då måste jag ut ur lägenheten under de 6-8 veckorna. Men nu har jag funderat och kommit fram till att egentligen trivs jag på området med mycket grönt och lummiga gårdar. jag vill bara upp lite, till 7 eller 8 våningen. Då kommer jag känna mig fri, örn som jag är. Så nu ska jag ner till kontoret och prata med dem. För finns det en lägenhet på dessa våningar, så kan jag ju få första tjing med fem år här i huset. Om jag blinkar lite extra med ögonfransarna - viftar med dem Det tror jag blir bra. Man har ju fått några vänner här under dessa fem år, Jag trivs väldigt bra i området. Tyckte bara ett tag att det var lite väl mycket araber, men det kommer kanske ändra sig efter renoveringen. Jag tror att många kommer att flytta då. Ja, nu skickar jag ut detta till Universum" Jepp!
Härligt Gilla! Önskar allt gott med din önskan och hoppas det hjälper! ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då håller vi tummarna för att önskan slår in snart!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag tror att jag redan börjat få små tecken. Det dyker upp svenskar som börjar prata med mig.
Jag mådde mycket dåligt för några månader sedan pga en mycket mycket mörk och otrevlig man som fanns i butiken. Butiken ligger i grannhuset, en livsmedelsbutik. Jag slutade handla i butiken och gick in där för två vecker sedan när jag hade glömt köpa mjölk. Då visade det sig att denna man inte längre finns kvar i butiken!
Jag trivs ju i min lägenhet, har lagt ner jobb med att måla och tapetsera. Den är också trevligt genomgående, ljus och trevlig. Men som sagt, några våningar högre upp och jag skulle trivas som fisk………… förlåt örnen i nästet. 
Sen är det ju så att det inte är något fel på folk för att de är araber. Här finns många fina både kvinnor och män som jag brukar prata med här på gården.
Förstod att du menade så när jag läste din ts.
/ Skogshumblan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ibland uttrycker man sig lite dumt 
Nädå, om man känner någon så vet man hur de menar, man får läsa vad de menar, inte vad som skrivs;)
/ Skogshumblan
Det tycker jag låter utmärkt Gilla. 
Vad skönt att "mannen" inte finns kvar i affären och sänker din energi. Ja trivs man vill man ju inte gärna flytta. Så jag ska hålla tummen för dig, att det finns något "örnbo" till dig. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ja - "örnbo" är precis vad jag skulle behöva