Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 696 ggr
[GunillaR]
0

Torsdag 11 augusti

God middag folks :-)

Idag är det ännu mera höstlikt, med regn och svala temperaturer. Man får plocka på sig strumpor, jacka och långa brallor. Hrmmpppffff Rynkar på näsan

Men nu säger de på lokalradion att det kan bli sol på lördag, så vi får hoppas.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med denna dag, om jag bara ska ta det lugnt. Får se.

Ha en bra dag - i morgon är det fredagGlad

[Momiji]
0

God eftermiddag!

Allt jobb för denna vecka är nu avklarat och solen har börjat titta fram och temperaturen har äntligen börjat stiga över 10 grader.

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem och såg att min nya pendel hade kommit med posten. Speciellt när den direkt gav tydliga och korrekta svar också(kände på mig direkt jag la den i handen att denna kommer att vara alldeles underbar). Min gamla pendel ville aldrig riktigt svara mig ordentligt, så nu ska jag bekanta mig med denna fina ametistpendel under helgen.

Ha en trevlig dag allihopa! Glad

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God dagens!

Snart är första arbetsveckan avklarad. Började fundera lite hur det ska bli att stiga upp så tidigt när det börjar bli mörkare morgnar…är ju trött som det är! Nåja, väl uppstigen går det ju rätt bra!

Apropå pendel måste jag kolla var i hela friden jag lagt min, har inte använt den sedan innan semestern.

En finfin torsdagsavslutning till er alla!

Ps. Ni kan ju hålla tummarna för att även jag och familjen hittar det nya perfekta boendet inne i stan nu i höst.. och att vi får jättebra betalt för vårt nuvarande husFlört..

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

God eftermiddag. Idag fick jag äran att följa med dotera på inskolningen. Följa med innebär i detta fall lämna henne på förskolan, gå in och sätta mig med de andra föräldrarna och roa oss med fika och varandra. Men det tär visst på krafterna att bara vara för jag har just sovit middag :D Elpida önskar goda tankar för ert boende också såklart. Delad glädje är ju dubbel så delad önskan kanske går i uppfyllelse dubbelt så bra/ fort osv. Ha en fortsatt fin torsdag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.